Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Isot kokoelmat saman artistin tuotoksia..

strummer kirjoitti noin 17 vuotta sitten (20 kommenttia)
Vähän Zappakokoelmaan liittyen, mutta laitetaan nyt oma threadi..

Itse olen varmaan maailman laiskin ostamaan levyjä. Tykkään lukea ja puhua levyistä vaikka kuinka, mutta levykokoelma kasvaa tuskaisen hitaasti. Varmaan jo nuorena oppinut että yhtä levyä kuunnellaan kuukausikaupalla, nyt on tosin ostotahti tihentynyt..

Onkin tullut mieleen, että keskittyisi pariin hienoon artistiin, joilta löytyy ostamista riittävästi, Miles Davisiin ja Frank Zappaan. Saisi edes parilta artistilta kerättyä isompaa kataloogia, eikä tyyliin levy tai pari.. Bob Dylan olisi tietty yksi, mutta sitä alkaisi keräillä myöhemmin..

Tuleeko mieleen lisää artisteja, joilla olisi isompikin määrä ostamisen arvoisia levyjä?

Ja miltäs artistilta omistatte eniten levyjä, ja montako? Zappa kokoelma -threadissa tuntui että jokainen omistaa Zappaa enemmän kuin minä levyjä yhteensä ;)

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    King Crimsonilta ainakin riittää hankittavaa etenkin jos ryhtyy hommaamaan niitä King Crimson Collectors Clubin levyjä. Itselleni on kertynyt 35 julkaisua jos ProjeKcts-levyt lasketaan mukaan. KCCC-julkaisuja minulla ei ole vielä kuin muutama.

    King Crimsonin ohella suurimmat kokoelmat on kertynyt Yesiltä (n. 30) ja Mike Oldfieldilta (n. 40).

    Oldfieldollillahan taisi noita Miken julkaisuja olla jotain 1000... :D

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei siinä oikeen ole mitään sääntöä. Ilmoittaudut vain sopivan artistin hard core faniksi. Minulla on 99% Leo Kottken levyistä esimerkiksi. Osa vain LPnä.

    endbrax kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitipä laskea oma Jethro Tull-kokoelma. CD:t, LP:t ja Singlet yhdessä 96 kpl. Tuossa tietenkin painaa kovasti se, kun olen päivittänyt kokoelman LP > CD > remasteroitu CD, enkä ole hankkiutunut vanhoista eroon. Myös Fairporttia on kertynyt kasa.

    Riley kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No jos bootlegit lasketaan mukaan niin Tangerine Dreamilta taitaa olla n. satakunta julkaisua. Muuten ei kyllä kovin suuria määriä yhden artistin tuotantoa ole kertynyt. Levykokoelma tuppaa kasvamaan pikemmin leveys- kuin syvyyssuunnassa. Vaikea keskittyä yhteen tai muutamaan artistiin kun jatkuvasti löytyy uusia mielenkiintoisia nimiä. Kai se on eräänlainen adhd-ilmiö sekin.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Johnny Cashissa varmaan kanssa riittäis keräilemistä.

    Ja jos esim. Circle ja Acid mothers temple jatkaa samaan mallin seuraavat parikymmentä vuotta, niin niitäkin levyjä kertyis varmaan aika vitusti.

    MZ kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saattaa olla hieman noloa, mutta hyllyistä löytyy kauheat kasat Pink Floydia ja Scorpionsia.

    iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Neil Youngia löytyy eri formaateissa n 75, mukana puutlekit.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    King Crimsonin ohella suurimmat kokoelmat on kertynyt Yesiltä (n. 30) ja Mike Oldfieldilta (n. 40).

    Oldfieldollillahan taisi noita Miken julkaisuja olla jotain 1000... :D


    he he.No onhan noita Mikejä about 700.Nyt vähän alle kun hävitin osan.Mutta jos lasketaan vain ne levyt jotka sisältävät uutta musaa,tai siis eri musaa sisältävät levyt,niin niitä on mulla ehdottomasti eniten Tangerine Dreamilta.Niitä on jotain 400.Tarkkaa lukua en nyt tiedä kun c-aseman hajotessa meni tietokanta, enkä ole vieläkään saanut sitä uusiksi naputeltua(Mahdanko koskaan saadakaan)Siinä on mukana myös kaikki bootlegit ja ns. faninauhoitukset(esim Tangerine Tree ja Tangerine Leaves)On tolla TD:llä ihan virallisiakin julkaisuja toista sataa pitkälti.Klaus Schulzeakin on aika paljon.Yli sata pitkälti sitäkin.Itse asiassa koko tuotanto Klasultakin. Sit mulla on kaikki Alan Parsonsit,Camelit,Genesikset,Moody Bluesit ja melkein kaikki Yessit. :D

    Niin ja tietysti mulla on Pink Floydia aika läjät.(yli 100)

    JPP kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos kelpaa rompulle poltetut keikat niin ainakin http://www.archive.org/index.php
    osoitteesta löytyy (muunmuassa) 3408 Grateful Deadin keikkaa. Ainakin haku antaa moisen lukeman.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    *tupla posti, nettiongelmia*

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Laskin Dylanin CDt, 30 löytyy. En kuuntele kovinkaan montaa albumia kokonaan. Olen niitä biisejä vuosikymmenet jo kuunnellut, mutta en omista kaikkia studioalbumeja. Paras soittelu autossa on ollut 30 raitaa Essential kokoelmalta. En olisi itse osannut paljon premmin valita 30 raitaa ukolta. Sain sen marketissa 17 paikallisella pelimerkillä, $.

    Joke kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jethro Tullia 30 cd:tä, 3 LP:tä ja yksi 4 cd:n boxi
    Allman Brothersia 25 cd:tä ja 1 LP, samoin Deep Purplea jotain 25-30 julkaisua, painottuen kylläkin LP puolelle.
    Lisäksi noin 20 cd:tä löytyy Santanalta, Little Featilta, Lynyrd Skynyrdiltä, Rolling Stonesilta( myös LP:nä), Rory Gallagherilta, Black Sabbathilta, Jimi Hendrixiltä, TOTOlta ja Frank Zappalta.

    Eli kun olen jostain bändistä inostunut, olen sitten hankkinut useammankin levyn. Meidän perheellä ei kylläkään ole mikään maailman laajin levyhylly: Noin 800 cd:tä ja n. 250 LP:tä. Kyllä noilla pärjäilee, mutta niin kuin tiedätte, niin lisää tulee ostettua koko ajan.

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hawkwindilla on satoja ostamisen arvoisia.

    Aeroneus kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos kelpaa rompulle poltetut keikat niin ainakin http://www.archive.org/index.php
    osoitteesta löytyy (muunmuassa) 3408 Grateful Deadin keikkaa. Ainakin haku antaa moisen lukeman.


    Ite oon yrittäny acid mothers templen keikkoja imutella, vähän vaan hitaanpuoleista kun eilenki tuli jotain ~20kbps.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos kelpaa rompulle poltetut keikat niin ainakin http://www.archive.org/index.php
    osoitteesta löytyy (muunmuassa) 3408 Grateful Deadin keikkaa. Ainakin haku antaa moisen lukeman.


    Ite oon yrittäny acid mothers templen keikkoja imutella, vähän vaan hitaanpuoleista kun eilenki tuli jotain ~20kbps.


    Hetkinen, hetkinen! Siis mikäs tämä archive.org oikein on? Mikä sen idea on? Sieltäkö voi tosta noin vaan latailla keikkoja? ... Nähtävästi... Mitäs muuta hyödyllistä sieltä löytyy?

    Riley kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hetkinen, hetkinen! Siis mikäs tämä archive.org oikein on? Mikä sen idea on?


    "The Internet Archive is a 501(c)(3) non-profit that was founded to build an Internet library, with the purpose of offering permanent access for researchers, historians, and scholars to historical collections that exist in digital format. Founded in 1996 and located in the Presidio of San Francisco, the Archive has been receiving data donations from Alexa Internet and others. In late 1999, the organization started to grow to include more well-rounded collections. Now the Internet Archive includes texts, audio, moving images, and software as well as archived web pages in our collections."

    strummer kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolla Archivessahan on joitain PD-klassikoita, esimerkiksi Rashomon, M, Battleship Potemkin ja Night of the Living Dead.

    http://www.archive.org/details/feature_films


    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolla archive.orgin konserttiosastolla on myös 20 keikkaa Acid Mother´s Tempel-nimiseltä orkesterilta, jos jotain kiinnostaa...

    Jukes kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kaameesti Hendrixiä. Virallista ja epä.
    Aikanaan treidasin MD:inä. Mitähän niilläkin ny tekisi?
    Puhumattakaan n. 40 kassusta, jotka ovat jääneet pölyttymään laatikkoon (yleisöäänityksiä kaikki tyynni).
    Vieläkin tulee silloin tällöin ostettua Daggerin Henkka-julkaisuja.

    Niin se vaan vetää,että kun jotain uutta bändiä löytää, niin alkaa kaivamaan esiin niiden koko katalookia. Saiskohan tähän jotain lääkitystä?

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    täältäkin voi ladata klasaria:
    http://www.lib.hel.fi/fi-FI/musiikkisivut/digimusa/