Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Jeavestone

DrethegenjeshKing kirjoitti noin 17 vuotta sitten (9 kommenttia)
Jeavestone hakusana ei ainakaan paljastanut yhtyeeseen liittyvää threadia, joten tässäpä sellainen. Ajankohtakin on sopiva: Uusi sinkku The Plastic Landscaper kuultavissa http://www.myspace.com/jeavestone.

2005 ilmestynyt debyytti-pitkäsoitto Mind the Soup on oikein raikasta ja tuoreen kuuloista proge-pitoista rockia, vaikka vahvasti lajityypin perinteisiin nojaakin.

Mitäs mieltä muut ovat kyseisestä yhtyeestä?

+/- saldo : 0 |

    Astro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan ok tuo levy, vähän kuin 5.15. Ei ihan mun kamaa, mutta kyllähän tuota kuuntelee. Uutta sinkkua en ole kuullut.

    Leppari kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    On hyvä bändi.

    Aeroneus kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä bändi, livenäki nähty ja ens kuussa taas näkee kun rapurockissa soittelevat riston kans!

    Hezzu kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pari päivää sitten ilmesty uus levy "Spices, Species and Poetry Petrol". Onks kova?

    CosmicJazz kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen ehtinyt kuunnella vain pari kertaa, mutta kyllä tykkään. Tekee mieli kuunnella lisää! :) Hyvää huumoria, aika crazy. Kokeellisia biisejäkin, jotkut aika vaativia. Progea, tosiaan. En osaa sanoa vielä onko se yhtä hyvä kuin Mind the Soup, mutta hakemisen arvoinen ainakin.

    Bookletissä mikä tulee mukaan ei ole infoa, vaan sarjakuva. Hauska kyllä, mutta sivut luultavasti väärässä järjestyksessä mun kappaleessa...? Tai sitten en vain ole tarpeeksi far out. ;)

    OttoM kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eroaako tuo tyylillisesti paljonkin Mind the Soupista?

    endbrax kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä Julle!

    DrethegenjeshKing kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Avausviestin linkistä pääse kuuntelemaan näytteitä uudelta levyltä. Hyvältä kyllä vaikuttaa. Ei ehkä niin "rock" kuin Mind the Soup. Ilmeisesti kuitenkin enemmän "prog"? :)

    CosmicJazz kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep, vähän vähemmän "rock", enemmän "prog", ja myös ehkä psykedeelisempi?