Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Dublin

Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten (4 kommenttia)
Ja olikos kellään hyviä vinkkejä noin levynhankintamielessä Dublinin osalta? Häivyn sinne huomenna viikoksi.

+/- saldo : 0 |

    Stello kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hmmm... Dublinista en tiedä, mutta Bray'ssa (paikallisjunalla 35min. Dublinin keskustasta) on Atom Records, ihan asemaa vastapäätä - en ole moneen vuoteen käynyt, mutta kai se on edelleen auki :o Se on siis sellainen osto&myynti-levykauppa..

    Että jos kiinnostaa, niin hyppää DARTiin (esim. Tara Streetin tai Pearsen asemalta, jos Liffeyn eteläpuolella, tai Connollylta, jos Liffeyn pohjoispuolella.. tosin Connolly on aika sekava, eli suosittelen noita kahta ensin mainittua asemaa). Eteläsuuntainen DART tulee Bray'hin. Joskus (harvemmin) DART tulee vain Dún Laoghaireen asti, mutta siinä voi sitten odotella seuraavaa. Muuten kaikki tulevat Bray'hin asti, osa jatkaa vielä Greystonesiin..

    Bray'ssa sitten ei kun asemalta ulos ja ihan suoraan kadun yli, niin siinä se pieni tönö sitten on, jossa Atom Records.. Odotas, mulla on jopa kuva:



    (ihan bussin vieressä vasemmalla..)

    Sitten voi mennä vaikka mehulle 8) maailman parhaaseen pubiin, Harbour Bariin - kuvitetut ohjeet sinne löytämisestä:
    http://forum.brayforum.com/viewtopic.php?t=737

    Jos et halua ottaa riskiä, ettei putiikki olekaan auki, mä olen tod.näk. menossa maanantaina Dubliniin, eli voin vilkaista ohimennen. Voit vaikka tiistaina tiedustella tekstarilla: 086-3131365 / +353-86-3131365. Keskiviikkona (ja mahd. torstaina) olen kuvauksissa, eli puhelin sulki melkein koko päivän.

    Bray Main Streetilla on sitten joku tavislevykauppa, jossa lienee listakamaa ja hiukan muuta. En ainakaan muista, onko täällä muita.. Nimim. ei koskaan rahaa, eli en käy kaupoissakaan :lol:

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitti, Stello!
    Minullakin on sellainen käsitys että jos progea aikoo etsiä, Dublin lienee yksi huonoimmista paikoista. Ehkäpä keskityn Irlantilaisen perinnemusiikin saralle, siitä näet olin innoissani 90-luvun alussa.

    Stello kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tuolta Atomista saattaa löytyä jotain ihan kiinnostaviakin juttuja. Se vaikutti just enempi sellaiselta elämäntapalevykaupalta, jossa ei koskaan muutu mikään..

    Joo, ja perinnemusiikista tulikin heti mieleen ainakin Celtic Note, ihan Dublinin keskustassa! 14/15 Nassau Street; http://www.celticnote.com

    Fastro kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    mä en tajuu teitä.. miten voi tietää onko dublinista hankkimassa... no joo,, kai se sit niin on. Meneeks teil paljonki aikaa levykauppailuun?