Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Sinä

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten (11 kommenttia)
Onko ihmiset kahtellu tuota kyseistä SubTv:n ohjelmaa?
Täytyy sanoa, että ihan kiva idea, mutta nähtävästi ihmiset(suomalaiset) ovat aika mielikuvituksetonta/epäviihdyttävää/tylsää porukkaa.
Kyllä tämän jälkeen osaa antaa arvoa viihteen ammattilaisille, vaikka hekin suoltavat aikamoista paskaa.

Ja ihan turha kommentoida, että:"No sinä varmaan itse tekisit paljon mahtavampia ja viihdyttävämpiä ohjelmia." Tai jotain siihen suuntaan...

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    Ja ihan turha kommentoida, että:"No sinä varmaan itse tekisit paljon mahtavampia ja viihdyttävämpiä ohjelmia." Tai jotain siihen suuntaan...


    Kyllä sinä olet ainakin minua tällä foorumilla viihdyttänyt.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole katsonut, mutta jos valitsee kanavakseen SubTV:n, niin ei kai tuosta voi yllättyä.

    Se on vähän sama, kuin menisi Kontulan Aapeliin, ja ihmettelisi, kun ei tapaa yhtään Nobelin kirjallisuuspalkinnon voittajaehdokasta.

    fitchet kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sinä-ohjelmassa olen ainakin nähnyt tämän herran: http://youtube.com/watch?v=zBvkPCROSAM


    Ei siis täysin paskaa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko ihmiset kahtellu tuota kyseistä SubTv:n ohjelmaa?

    Ihminen eli antropos tarkoittaa "se, joka katsoo ylöspäin" eikä kukaan oikea ihminen katso SubTV:tä. SubTV: sub: ali eli ali-ihmisten TV.

    - Tuskinpa sinä itse tekisit paljon mahtavampia ja viihdyttävämpiä ohjelmia.

    fitchet kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onneksi on olemassa Yle Teema!

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Teeman ohjelmat ovat kuin Valittuja Paloja lukisi.. poroporvarien unilääkettä.

    fitchet kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jazzissa ja mykkäelokuvissa ei ole mitään vikaa!

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eipäs saivarrella ihmiset, kyllähän SubTV:ltä tulee tällä hetkellä Simpsonit ja W-tyyli. Ja onhan Conan O'Brienkin ihan viihdyttävä.

    Ketvel kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Poroporvari (päinvastoin kuin kurvikkaat "neoliberaalit" markkinoilla markkinoineen) on nukkunut hyvin huonosti hiljan. Aito ja pelonsekainen konservatiivi nykyään saa unta millään.

    Mä vaan sitä että ylen ja Teeman arvo nousee.

    Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan kuin joku olisi yrittänyt sanoa jotain, mutta ei oikein onnistunut. Tavallaan siis.

    retrou kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    SubTV: sub: ali eli ali-ihmisten TV.

    Vuonna 1984 -romaanin vanhassa suomennoksessa submachinegun oli alikonekivääri. :wink: