Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

HEY LADIES!!!!!!!!!!!!

Doc.B.D kirjoitti noin 23 vuotta sitten (11 kommenttia)
Olen eläin..

http://nettitreffit.msn.fi/smt/msnfi/smt.cfm?pg=display_profile&id=MF007122

parhaat puoleni ovat ehkä se että olen diebettikko

http://nettitreffit.msn.fi/smt/msnfi/smt.cfm?pg=display_profile&id=MF004366

Minulla on kotonani hyvä kokoelma cd-levyjä ja videoita...

http://nettitreffit.msn.fi/smt/msnfi/smt.cfm?pg=display_profile&id=MF001611

Worm? You got worms??
http://nettitreffit.msn.fi/smt/msnfi/smt.cfm?pg=display_profile&id=G01000

+/- saldo : 0 |

EsaJii kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Treffijutuissa tarttee mainostaa että on diabeetikko? Tahtoo treffejä sairaanhoitajan kanssa?

Se ekan linkin tyyppi asuu KAKIOSSA kissan kanssa!\n[Muokattu 3/11/2002 / EsaJii]

Doc.B.D kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Esa, olemme ekstistenttiaalisten perusasioiden parissa. Selviääkö ihmiskunta? Kenellä on ison levykokoema?!

Jos admin suostuu perustamaan tänne oman palstan nimellä

LUONNONVALINNAN POISTOLAATIKKO

niin tiedätte ketä kysyä sisällöntuottajaksi. :D

Ps. msn.fi ei kyllä hyväksy deep linkkejä ilman rosiskierrosta.

Jake kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ps. msn.fi ei kyllä hyväksy deep linkkejä ilman rosiskierrosta.

Joo, oon tuota linkitystaistelua välillä seuraillut kun joku siitä keksii aina kättä vääntää. Sen sijaan että taistelevat oikeudessa kuukausia tai vuosia, voisivat laittaa muutamassa minuutissa teknisen eston deep linkeille, eli jos pyynnön referrer ei ole oma saitti, tuleepi pääsivua selaimeen. Tämä ei tosin taida olla amerikkalainen bisnesmalli, jokuhan voisi haastaa yhtiön oikeuteen yksilön oikeuksien rajoittamisesta...

Jake kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos admin suostuu perustamaan tänne oman palstan nimellä LUONNONVALINNAN POISTOLAATIKKO niin tiedätte ketä kysyä sisällöntuottajaksi. :D

Eiköhän tehdä kuitenkin niin että jätetään oikeiden (?) yksityisihmisten parjaaminen vähemmälle vaikka homma olisi kuinka hauskaa.

No joo, en ollut hirveän tosissani, koska tajuan vielä sen verran että tuo olisi kerrassaan veren kaivamista nenästä ja vaarantaisi Palasokerin maailmanvalloitushankeet. Toisaalta itse tykkään veren kaivamisesta ja voi olla että toteutan idean jossain toisaalla.

Kokonaan oma - ehkä psykiatrian alaan kuuluva - asia on se, että nuo tyypit eivät ole minun mielestäni mitään yksityisihmisiä, vaan biomassaa, joka generoi satunnaisia lauseita näppäimistöltä.

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kukahan ekana älyää ottaa nettikameran mukaansa ruumisarkkuunsa; sais porukat seurata lahoamista 24t/vrk suorana....
    Homma haisemaan todella!
    Ja huom! Naiset ei yrjöä! Naiset Pirjoaa!

Loistava dot.com -liiketoimintamalli! Online-hautaustoimisto, johon liittyy webcam-palvelu. Maksut ja varaukset interaktiivisilta web-sivuilta, Visa ja käyttöluotto käy. Ruumis varastoidaan palveluntarjoajan konehuoneeseen ja lahoamista saa tarkkailla webkamerasta. Kyllä siitä riittäisi kaveriporukassa jutun aihetta, kun anoppi maatuu online.

Jaahas.. melkeen kaikki on jo keksitty:

Be an internet sensation after death! Put it in your will that your relatives must take pictures of your corpse and send the images to Ogrish.com, who will gain all rights in perpetuity to the photos. You will live forever on the internet's premiere real death site! Interested or need more info?

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin, mielestäni maailman paras äänilevyhän on Bob Dylanin Highway 61 Revisited vuodelta 65. Tällä levyllä on kommentti, joka sopii hyvin tähän kohtaan keskusteluamme:"Is there a hole for me to get sick in?" ja kappalehan oli muistaakseni Tombstone Blues, kas kummaa....

EsaJii kirjoitti noin 23 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se maatuminen käy paremmin maassa kuin varastohuoneessa...

Se maatuminen käy paremmin maassa kuin varastohuoneessa...

Kai siihen voisi yhdistää vaikka jonkin herkkusieniviljelmän kylkeen, niin homma toimisi, eikä tulisi logistiikkaongelmia vanhojen mummojen kanssa. Sienet voisi sitten lähettää vaikka Colossuksen pikkujouluihin kerran vuoteen.