Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

10 pst frooga

escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten (23 kommenttia)
tulipaha miälee vaa ku on tullu huamattuu et AIKUISET ihmiset jostai syystä töllää joitaki iha siin mis nykynuarisoki =/ ku jostai syyst ku on menny duunii nii JOKA kerta on 2 ämmää siin dösäs ei oo välii onks ekaks lähtevä vai toine ku JOKA kerta aina pitää pällistellä takapenkkeihi päi mis oon.. =/ ja sama juttu on käyny ku oon menny ½ 6 dösää kesäduunis ku olin ja tyäharjottelus.. eli frooga kuuluu miks ihmees pitää KUISKIA tai PÄLLISTELLÄ jotai ihmist jos ny ei jostai syyst oo "normaalisti" tjn. ja huam. kyse on AIKUISISTA ihmisistä.. ja jatko frooga mikä ihme siin on jos jossai nettisaitil tälläsel keskustelu paikas kertoo et on todettu joku diaknoosi nii sit heti ollaa :shock: se on VAMMANE tjn.. jos joku viksu osais näihi froogii vastaa nii hjuva ois..

+/- saldo : 0 |

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joku kaveri tuli mua vastaan, pyörätuolissa. Sellaisella tennispallolla suulla ohjasi konetta. Olisiko ollut korriktimpaa katsoa häntä, niinkuin muitakin väisteltäviä "pyöräilijöitä", vai olla huomaamatta. Kyllä ihmiset puhuu muista, esim. epämuodikkaat vaatteet, hieno auto... No-joo, luen huomenna tän, ja vastaan uudestaan. Olisiko parempi, että ei oltaisiin kohteliaisuus syistä huomaamatta. Voihan mummot siellä bussin etupenkillä supista, että hienoa työtä tekee avustaja. No ei tää nyt oikein lähe. Palataan asiaan huomenna. Respect!

    8)

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin oliko se diagnoosi tämänkaltainen:"Havaittavissa vaikeuksia kirjoittaa ymmärettävää tekstiä"?

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin oliko se diagnoosi tämänkaltainen:"Havaittavissa vaikeuksia kirjoittaa ymmärettävää tekstiä"?


    ei ollu.. enkä rupee sitä kertoo, ku ei sit tiärä minkälaist juttuu siitäki sit (taas) tulis.. jote ollaa tyst ny.. =) ja jos ei tsennaa TEKSTIÄ nii vika on leesaajassa eikä skriivaajassa ;) ja kyse EI oo MUMMOISTA vaa jostai 30v tai lähelle olevist eukoist..

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Elähän sie huoli. Nääs immeiset o erilaasii, toiset supisoo ja kohta muutama kattelee vinost. Pidä se heitin murheena.
    Voitkos muit kummiskaa muuttaa?

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Elähän sie huoli. Nääs immeiset o erilaasii, toiset supisoo ja kohta muutama kattelee vinost. Pidä se heitin murheena.
    Voitkos muit kummiskaa muuttaa?


    en kai? mut aatteles OMALLE kohalle miltä tuntuis jos menisit duunii tai johki nii JOKA kerta ku joku tietty ihminen tulis nii AINA pällistelis takapenkkeihi tai sua kohti nii miltä tuntuu.. ja metros kerra 1 nuari miäs ku oli maistis nii sit oli jotai sen kavereita siin nii sit huus melkee mulle et "elä möksää!!!" sit joku sen kavereist sano sil jotai ja sit sama (kai) tyyppi sano et "mee pyytää anteeks silt" sit vähä aja pääst oli mun ees ojens handu ja sit sano vaa "anteeks" sit ku meni paikallee nii sit joku sen *viheltelee* kavereist "toi on varmaa joku VAMMANE" ja sama kaltasii tilanteisii on törmätty netiski.. nii on se ihmeellistä ku pitäis olla tiätynlainen et sulautuis "massaa"

    Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei massaan tarvitse sulautua! Ole rohkeasti oma itsesi, se lienee paras tapa. Säikkyminen vain lisää kiusaajien ilkeyttä.
    Vuosia sitten naapurissani asui liki 50-vuotias downin syndrooma lapsi Arja. Minulla meni pari vuotta päästä vapautuneeseen suhtautumiseen Arjaan. Joskus osuimme samaan bussiin, Arja tuli kerholtaan ja minä tavallista aikaisemmin töistä ja Arja kyseli suureen ääneen minulta "Nukuitko hyvin? Hienot kengät!"
    Nämä olivat Arjan vakiojuttuja, jotka bussinkuljettajat kyllä tunsivat. No, ne ihmiset, jotka eivät olleet Arjaa aiemmin tavanneet kääntyivät katsomaan meitä varmaankin juuri kuvaamallasi tavalla. Hivenen tunsin jonkin sortin noloutta tilanteesta, hetken, sitten jutustelin Arjan kanssa kevyesti ennen kuin jäimme pysäkillämme pois. Arja asui 80-vuotiaan äitinsä kanssa kaksin. Auttelimme heitä monesti, kun äiti kaatui eikä päässyt ylös ilman apua. Arja tuli silloin soittamaan meidän ovikelloamme ja kävimme sitten talutttamassa muorin petiin. Kun äitinsä kuoli, Arja siirrettiin hoitokotiin.
    Perikunta tarjosi asuntoa meille edullisesti ostettavaksi, minkä teimmekin 1999, räjäytimme lukaalin betonille ja rakensimme sen täysin uusiksi. Kerran Arja kävi meillä kylässä muistelemassa vanhoja aikoja.
    En tiedä oliko tästä historiikista sinulle mitään apua, mutta minä muistelen Arjaa lämmöllä vaikka sellainen hyväntahtoinen (ja erinäisten idioottien taholta kiusattu) reppanahan tuo oli.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kannattaa ainoastaan tiedostaa se, että toisia tuijottavilla ja supisevilla ihmisillä on vaan helvetin huono itsetunto.

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei massaan tarvitse sulautua! Ole rohkeasti oma itsesi, se lienee paras tapa. Säikkyminen vain lisää kiusaajien ilkeyttä.
    Vuosia sitten naapurissani asui liki 50-vuotias downin syndrooma lapsi Arja. Minulla meni pari vuotta päästä vapautuneeseen suhtautumiseen Arjaan. Joskus osuimme samaan bussiin, Arja tuli kerholtaan ja minä tavallista aikaisemmin töistä ja Arja kyseli suureen ääneen minulta "Nukuitko hyvin? Hienot kengät!"
    Nämä olivat Arjan vakiojuttuja, jotka bussinkuljettajat kyllä tunsivat. No, ne ihmiset, jotka eivät olleet Arjaa aiemmin tavanneet kääntyivät katsomaan meitä varmaankin juuri kuvaamallasi tavalla. Hivenen tunsin jonkin sortin noloutta tilanteesta, hetken, sitten jutustelin Arjan kanssa kevyesti ennen kuin jäimme pysäkillämme pois. Arja asui 80-vuotiaan äitinsä kanssa kaksin. Auttelimme heitä monesti, kun äiti kaatui eikä päässyt ylös ilman apua. Arja tuli silloin soittamaan meidän ovikelloamme ja kävimme sitten talutttamassa muorin petiin. Kun äitinsä kuoli, Arja siirrettiin hoitokotiin.
    Perikunta tarjosi asuntoa meille edullisesti ostettavaksi, minkä teimmekin 1999, räjäytimme lukaalin betonille ja rakensimme sen täysin uusiksi. Kerran Arja kävi meillä kylässä muistelemassa vanhoja aikoja.
    En tiedä oliko tästä historiikista sinulle mitään apua, mutta minä muistelen Arjaa lämmöllä vaikka sellainen hyväntahtoinen (ja erinäisten idioottien taholta kiusattu) reppanahan tuo oli.


    voin kuvitella juu.. mutta on tääl stadis muitaki iha outoja ihmisiä.. kerra ku tulin kesätöis nii oli tälläne 30v tai yli joku hemmo kuka bamlas iha yksinää jotai.. =/ sit dösäs aina puhu jonku kans useimmiten oli joku pultsari tai joku ihme tyyppi.. ja sit on tullu törmättyy 1 vanhempaa naisihmisee joka puhuu iha piru kovaa dösäski en tiärä sit onks häl huano kuulo vai jotai ku nii tekköö.. ja metros on tullu törmättyy kaikenlaisii omituisuuksii.. =/ ja olihan seeee Forrest Gump ja kyllä tiärän et on VAAN lehva.. mut siinä oli kans sama idea et Forrest oli aina kaikille hirmu mukava ja sillee.. ja mitä asiaa itseensä tulee, nii on vaikeeta tajuta mikä ihme siin on ku ei jengi tsennaa et jotkut ihmiset tai siis KAIKKI ei oo "normaaleita" mutta se on niitte oma onkelma jos ei voi hyväksyä erillaisuutta, eikös nii? enkä noista tunnoista tiärä kenenkää kohal.. ku on tullu kuultuu kaikenlaista ja kouluski ku oli nii 1 ihme idiootti aina oli miun kimpus.. ja sano kaikil et oon SELLANE.. ja sit oli niitäki jotka piti ihme ääniä et muka ei osaa puhuu tjn.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta sehän on täysin ihmiselle luontaista, että noteerataan/katsotaan ihmisiä/asioita, mitkä ovat edes hiukan poikkeavia, esimerkiksi joku tiputtaa lasin kahvilassa tai joku kävelyttää kadulla hamsteriaan.
    Mutta se että katsoo, ei automaattisesti tarkoita sitä, että ajattelee "Hyi helvetti mikä kummajainen!!"

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ai niin, mitä tarkoittaa "elä möksää"?

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mutta sehän on täysin ihmiselle luontaista, että noteerataan/katsotaan ihmisiä/asioita, mitkä ovat edes hiukan poikkeavia, esimerkiksi joku tiputtaa lasin kahvilassa tai joku kävelyttää kadulla hamsteriaan.
    Mutta se että katsoo, ei automaattisesti tarkoita sitä, että ajattelee "Hyi helvetti mikä kummajainen!!"


    on kyl huamattu joo.. skoleski ruakalas ku tippu lasi nii heti jengi rupes pällistelee et mitä tapahtu.. =/ outo hommeli.. no mitäs ne sit aattelee? möksääminen = muute sama termi mut sää on korvattu öttä sanal ;) tsennaaks? eli oliks tarpeeks MONIMUTKASESTI selitetty.. no mitäs ne sit funtsii?

    Yawn kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    möksääminen = muute sama termi mut sää on korvattu öttä sanal ;) tsennaaks?


    Voi kun kaikkien sanojen etymologia olisikin tällaista...

    Aina välillä tuntuu siltä, että tällainen kehäkolmosen ulkopuolelle jäävä maalainen tarvitsisi jonkinlaisen suomi-escape-suomi sanakirjan... :lol:

    Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    skoleski ruakalas ku tippu lasi nii heti jengi rupes pällistelee et mitä tapahtu.. =/


    Mulla kans tippu ruoakalassa lasi. Kaikki, ketkä kuulivat, vilkaisivat. Ei siinä mtiään sen dramaattisempaa. Itsekkö et vilkaise, jos lasia hajoaa samassa tilassa?

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    skoleski ruakalas ku tippu lasi nii heti jengi rupes pällistelee et mitä tapahtu.. =/


    Mulla kans tippu ruoakalassa lasi. Kaikki, ketkä kuulivat, vilkaisivat. Ei siinä mtiään sen dramaattisempaa. Itsekkö et vilkaise, jos lasia hajoaa samassa tilassa?


    no kai sitä ny jostai syystä nii tekköö =/ mut on ehkä VÄHÄ eria asia jonku lasi hajoomine ku tuijottelu siks et istuu jotenki "oudosti" tai jotai muuta.. emt. mitä meinaa etymologia? tjn. ku ei tiärä nii hianoi sanoi.. =(

    metsä kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    mitä meinaa etymologia? tjn. ku ei tiärä nii hianoi sanoi.. =(


    http://fi.wiktionary.org/wiki/etymologia


    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    hmm just.. =/

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    mut se on ihme juttu jos on oudot KLEDJUT tai über värikkäästi pukeutunu tai oudosti tjn. nii sit heti pidetää jonain friikkinä.. tjn. eilenki dösäs (jostai syystä) pari nuarta miästä oli nii sit kuuli ku sano toine et "onks kivaa olla DILLEN kans samas dösäs?" sit toine niist ku jäi nii sit rupes naureskelee ku katteli miuu päi :( ja metroski on sanottu "toi on varmaa joku VAMMANE" nii on ihme juttu ku kaikkialla aina toitotaa ERILLAISUUDESTA ja sen HYVÄKSYMISESTÄ nii kuitenki aina tollast näkyy.. =/ ja toine asia mitä en käsitä (menee ehkä ohi aihee mut kuitenki) ku nää "vähemmän" hyvännäköset ihmiset AINA kualaa niitte ULKOSESTI hyvännäkösten perää olkoot sit kumpaa sukupualta vaa tai ainaki vastakkaista (on huamattu) vaikkei itekkää ois nätti/komee nii kuitenki =/ ja kaikist huipuimpia on nää ihmiset jos meses on nii pyydetää laittaa kamera ja sit ku on iha +o( nii sit heti hävitää eikä ikuna enää tulla.. =/ tai sit ollaa nii YLEVÄÄ et pitää olla tiätynlainen et kelepaa.. =/ vai onks toi taas niitä juttuja et "maailmaa mahtuu kaikenlaista eikä kaikkien tarvii tykkää kaikista" tsennaatteks?

    Hezzu kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Blääh, miksi pitäis yrittää olla jonku normin mukainen, oo vaan oma ittes, jos se ei jollekki sovi niin kenesähän se vika sitte loppujen lopuksi on? Joillaki ihimisillä on ihimeellinen tarve asettaa ihtensä muitten yläpuolelle ja pönkittää tätä paremmuuttaan muita arvostelemalla. Jos joku tuijottaa niin tuijota takasi.

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    niinhä mie oon tehnykki.. kerra ku menin dösää nii luulin et 1 muija oli se joka oli tuijotellu joka kerta.. nii tuijotin sitä.. mut ei ollu se =/

    pinulk kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Millä planeetalla kaikki tämä tapahtuu??

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Millä planeetalla kaikki tämä tapahtuu??


    ei mitn hajuu.. varmaa Mikä-Mikä-Maassa.. :D

    Kcrimso kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Millä planeetalla kaikki tämä tapahtuu??


    Planet Gong?

    escape kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mitä voi päätellä jos PUHUU jota keskenää ja sit ku on lähel nii ei mitn.. (ne 2 eukkoo josta mainitsin) ja sit naureskelee..