Paras autokorjaamo Jyväskylässä
Heikkikerkkanen kirjoitti noin 18 vuotta sitten (2 kommenttia)
Tervehdys, arvoisat yhteiskunnan syöpäkasvaimista huolestuneet työtätekevät veronmaksajat!
Mun pitäisi viedä yksityisautoni Volvo 460 DL huoltoon. Onko Jyväskylän seudulla Volvon merkkikorjaamoa? Mikäli ei ole, missä on kokemuksenne mukaan luotettavin ja hinta-laatu-kustannuksiltaan paras perushuoltoa tarjoava autokorjaamo Jyväskylän seudulla?
Mun pitäisi viedä yksityisautoni Volvo 460 DL huoltoon. Onko Jyväskylän seudulla Volvon merkkikorjaamoa? Mikäli ei ole, missä on kokemuksenne mukaan luotettavin ja hinta-laatu-kustannuksiltaan paras perushuoltoa tarjoava autokorjaamo Jyväskylän seudulla?
+/- saldo : 0 | Tweet
Autokorjaamo Ilkka Mäenpää
http://www.yritystele.fi/yf_getinfo/code/LAcNuAGH189X1LqW7YL4lvI!XiU%3DGS/Autokorjaamo%20M%E4enp%E4%E4%20Ilkka%20Tmi
Erinomainen ja kohtuuhintainen nyrkkipaja.
Tervehdys, arvoisat yhteiskunnan syöpäkasvaimista huolestuneet työtätekevät veronmaksajat!
Ehdottomasti paras paikka tuolle olisi osoitteessa Lapiotie 5... :wink: