Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Halloween

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten (9 kommenttia)

Palasokeri on kätevä

* leivontaan (3)
* kahvin kanssa (13)
* totaaliportaali (14)
* ei missään (8)
* ei kiinnosta (4)
* tsippa (1)


*pakollista tekstiä*

+/- saldo : 0 |

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    lapset rimputtaa ovikelloa
    pakko jakaa karkkia

    fitchet kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ymmärrä miksi tai miten sitä pitäisi täällä suomessa edes juhlia.

    JiiPee kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep. Kerrankin on AcidMothersBaden laittanut hyvän provoäänestyksen. Turhaa jenkkipaskaa. Ensin tuli ystävänpäivä, sitten Halloween... seuraavaksi varmaan juhlitaan kiitospäivää kalkkunan kanssa. Tai ehkä peräti USA:n itsenäisyyspäivää?

    Mutta jos ihan tarkkoja ollaan, niin Halloween on alunperin Eurooppalainen juhla... Skotit ja Irlantilaiset sen ovat keksineet... ja vieneet sen USA:an... aivan kuten perustuslain, sivistyksen ja kielenkin.

    Lerxst kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lapsille kiva juttu, itse vois pukeutua oudosti ja. Mutta rahaa tuohon ei tartte laittaa, eikä järjestää mitään koko kadun pirskeitä ameriikan malliin. Jos laittais pillifarkut ja tyynyn mahaan ja esittäis Lerxstiä? Vielä pari kuukautta sitten se olisi iteltäkin käynyht ihan luonnostaan :lol:

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jep. Kerrankin on AcidMothersBaden laittanut hyvän provoäänestyksen. Turhaa jenkkipaskaa. Ensin tuli ystävänpäivä, sitten Halloween... seuraavaksi varmaan juhlitaan kiitospäivää kalkkunan kanssa. Tai ehkä peräti USA:n itsenäisyyspäivää?


    No voi perse, kato ku mä itse en ole tuon jälkimmäisen vaihtoehdon kanssa samaa mieltä. En ole viettänyt, mutta en siksi, että se tulee Ameriikoista (vaikka jenkit onkin idiootteja.)
    Mulle se ei vaan ole vielä iskenyt. Ehkä joskus, ajan kuluessa ja Halloweenin vakiinnuttaessa paikkaansa.

    pinulk kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taas viestejä ulkoavaruudesta.

    EberkJuho kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kekri olisi samaan aikaan vietettävä suomalainen juhla, jos se jenkki-versio ei nappaa.

    EsaJii kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0


    se vasen on oikeesti krokotiili, oikea on seepra

    fitchet kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Halloween zombie mistaken for murder victim:
    http://news.yahoo.com/s/nm/20071029/od_uk_nm/oukoe_uk_germany_halloween


    Ja mikäli juhlitte halloweenia, niin tässä teille naamari:
    http://www.brandonbird.com/halloween_treat.html