Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Keskustelua levymessuista

AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 16 vuotta sitten (8 kommenttia)
Näistä ei ole vielä kummemmin höpötelty.
Onko täällä ihmisiä, jotka tapaavat käydä levymessuilla? Niitähän järjestetään ihan mukavasti ympäri vuoden ympäri Suomen. Tavastian messuthan lähestyy taas (1.12). Hyvät messut, mutta siellä tapaa olla pikkasen tungosta ja valaistus on huono.

Itse ehkä rankkaan korkeimalle Hyvinkään vuosittaiset levymessut Vanhalla Villatehtaalla. Mikäs sen parempi kuin iso tehdashalli täynnä suomalaisia ja ulkomaalaisia levynmyyjiä.

+/- saldo : 0 |

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näiden perässä on tullut kuljettu. Usein kahvi tarjoilu, josta plussaa!
    http://www.gyproc.fi/gyproc/content.nsf/docsById/EA45801C08A799F0C2256DB9001DABDB?OpenDocument&m=mmmb


    Jammo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    juuffo! :P
    Ai niin, se keksi-iän kriisi... :lol:

    Jammo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sitten asian viereen. Itse olen käynyt levymessuilla vain KERRAN.
    Olen siis sekundaharrastaja. Toki asia kiinnostaisi, mutta kuten sanoit, AcidMothersBadenbaden, tiaisuuuksissa on yleensä kovasti tungosta, mikä ei sovi minun hipiälleni.
    Kolleegani kävi äsken kuulemma Tukholmassa (asti) hakemassa 80 (!) vinyyliä! Kun kysyin milloin perheellinen pienten lasten isä aikoo levyt kuunnella, oli vastauksena että niinä viikonloppuina kun vaimonsa on lasten kanssa anoppilassa! Niinpä! 8)

    Astro kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sinkkuna opiskelijana niillä oli kiva viettää aikaa ja tuhlata opintolaina. Työssäkäyvänä perheenisänä ei ole rahaa eikä aikaa.

    StarLion kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Viimeksi tuli tuolla nosturissa pyörähdettyä. Ikävä tosi asia tuli vastaan että monen vuoden tauon jälkeen kun levymessuilla kävin niin edelleen samat myyjät, melkein samoine levyineen niissä pyörii.
    Nykypäivänä on niin kiva istuu vaan kotona ja tilata levyt suoraan kotiin :D
    Tietty se tunnelma ja ihmisten kohtaaminen jää pois, joka messuilla kiva. Vanhan levymessut ehdottomat, koska baari auki heti aamusta :lol:

    Janus kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En viihdy, liikaa väkeä.

    AcidMothersBadenbaden kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sinkkuna opiskelijana niillä oli kiva viettää aikaa ja tuhlata opintolaina. Työssäkäyvänä perheenisänä ei ole rahaa eikä aikaa.



    Eli kannattiko ryhtyä työssäkäyväksi perheenisäksi?

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sinkkuna opiskelijana niillä oli kiva viettää aikaa ja tuhlata opintolaina. Työssäkäyvänä perheenisänä ei ole rahaa eikä aikaa.



    Eli kannattiko ryhtyä työssäkäyväksi perheenisäksi?


    Päätyä perheenisäksi ja työssä käyväksi aikuiseksi voi olla vähän mutkikaampi juttu kuin "ryhtyä".