Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Jippii! ja hän katseli minua niin...

Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten (26 kommenttia)
"Me Jippiissä olemme astuneet muutaman askeleen harhaan. Nyt palaamme
juurillemme. Jippii on taas Saunalahti. Konserni tarjoaa..."
Ei sitä aina voi onnistua. :D

+/- saldo : 0 |

    Jimi kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikös ne Jippiin todelliset juuret löydy DLC:stä, sci.fistä jne?

    Janus kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saunalahden tuore tv-mainos ei ole kovin onnistunut.

    Kcrimso kirjoitti noin 21 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Minusta nuo Saunalahden mainokset ovat olleet aika hyviä. Sinänsä kyllä aikamoista spedeilyä tuollainen nimien edestakaisin vaihtelu.

    sirpapii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yks Saunalahden mainoksista oli minustakin aika typerä. Siinä oli jotain matkapuhelimista ja teksti oli törkeen huono. Tuli mieleen, että jos teksti on noin huonoa, niin voiko palvelu olla hyvää???

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0

    Tuli mieleen, että jos teksti on noin huonoa, niin voiko palvelu olla hyvää???

    Ajattelin just samaa sinun viestejä lukiessa.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vergerinä pitäisin mölyt mahassa, kun viestien huonouksista/muista pöllömäisyyksistä on kyse

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No ei mua nyt ainakaan vielä ole bannattu kertakaan viestien huonouden takia. Entäs mites teillä siellä?

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vitunkos sille enää mahtaa.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jos olet sitä mieltä että viestini ovat erityisen huonoja, niin lähesty asian puitteissa ylläpitäjää tai jotain toista moderaattoria kuin minua, koska ymmärrettävistä syistä en moderoi omia viestejäni muuten kuin ed. mainittujen pyynnöstä. Ja jos et aijo tehdä kumpaakaan, niin seuraavaksi vakavasti otettavia vaihtoehtoja on mm. volttien hyppiminen tai puuhun kiipeäminen.

    Boogie kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ja lässyn lässyn.On suoranaisesti parempaa tekemistä.Volttien hyppimisen ja puihin kiipeilyn sijasta Turun Kaupungin kiertoajelu voisi olla kaikkein mielekkäintä huipentuen kotikäyntiin luonasi.Päämäärätön paskanjauhanta ja molemminpuoleinen epä-ymmärrettävyys voisi korjaantua toisillakin tavoin.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voit kysyä kotiosoitetta yksityisviestillä. Jos tulet käymään, niin laita tekstari ensin ja vaikka jokin keltainen viiri päähäsi. Mulla oli viime syksynä jo tarpeeksi vaikeuksia omenavarkaiden uhkailusta haulikon kanssa.

    Jimi kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko Fight Clubin avaimet hukassa, vai mikä on, kun liian moni aihe täytyy lapsellisella nettiuhoamisella? Pitäisikö FC:n nimi muuttaa Lastentarhaksi, jotta muutamat kirjoittajat tuntisivat olonsa kotoisemmaksi. ;)

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    .. oli muuten aika v:mäistä ja typerää toimintaa. Jos kohteliaasti pyydät henkilöä poistumaan tontiltasi, se astuu rajaojan toiselle puolelle ja ryhtyy huutelemaan sieltä törkeyksiä - ihan kuin omenapuuni kuuluisi jollekkin kolhoosille tai yleisiin sosiaalietuuksiin. Ei kait siinä nyt voi tehdä muuta kuin ampua varovasti alaviistoon. Tollanen vanha haulikko, joka on täynnä säilytysrasvaa käyttäytyy kyllä aika yllättävästi. Seuraavalla kerralla otan kaapista sodanaikaisen Pystykorvan. Se on tarkempi.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onko Fight Clubin avaimet hukassa, vai mikä on, kun liian moni aihe täytyy lapsellisella nettiuhoamisella? Pitäisikö FC:n nimi muuttaa Lastentarhaksi, jotta muutamat kirjoittajat tuntisivat olonsa kotoisemmaksi. ;)


    Joo, yritin tossa vaan selvittää että tässä on itsen kohdalla menossa pieni roolikonflikti, jota pitää miettiä. Veikkaan että ratkaisen asian suksimalla vittuun.

    Hezzu kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ratkaisen asian suksimalla vittuun.


    Ei saa mennä pois :cry:

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulle riittää, että mun työnantaja ja psykiatri pitävät minua fiksuna ja sen takia en jaksa tuhlata aikaa sen lukemiseen, pitääkö Boogie minua ääliönä tai Jimi lapsellisellisena. Lapsellisuus on muuten sellainen laatusana, että kaikki sen käyttäjät joutavat kuolla vanhuuttaan ja mielluumin ASAP.

    waka/jawaka kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tohtori hyvä; miksi sitten jaksat tuhlata aikaasi vastailemalla alakoulutasoiseen provosointiin?

    Minä en todellakaan jaksaisi tuhlata aika lukemalla tällaista paskaa, mistä Palasokeri on viime päivinä täyttynyt. Ei tämän tason keskustelu osallistujista kovin fiksua kuvaa anna.

    Ugh.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ihan sen takia että näppäimistö pysyy rasvattuna, ja aikaa tosiaan riittää, kun nyt alkoi 3. viikko kun olen joutunut makaamaan sängyssä lapparin kanssa.

    Boogie tietää tarkemmin, miksi en saa kävellä. Kysykää siltä.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nämä nettikinat tulevat aina esille kun sama porukka kirjoittaa tarpeeksi kauan. Jos jäsenistö muuttuu, ei niin käy yhtä usein.

    Toisella foorumilla joudun pieneen ongelmaan, ja kaksi jäsentä aiheuttivat aina pahaa mieltä, paatuneelle vanhalle miehellekin. No, siellä oli IGNORE nappi, joten en luen niiden kahden harvoja mutta jotenkin aina ilkeitä viestejä ollenkaan.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Niin noh, kun katsoo omia vaikka vuoden takaisia kirjoituksia, niin yleensä tulee mieleen että kuka ääliö tuonkin on kirjoittanut. Olen kuitenkin huomannut että ammattitaidon kannalta on parempi kirjoittaa päivässä tietty kasa vaikka mitä sontaa, kuin olla kirjoittamatta mitään. Toistaiseksi olen harjoittanut bulkkikirjoittamista tänne, mutta täytyy harkita uudelleen, kun joillain on aika matala toleranssi asioille, jotka menevät oman horisontin yli. Lapset ja kehityksessä myöhästyneet sietävät erillaisuutta yleensä huonosti.. se on sitä varsinaista lapsellisuutta negatiivisessa mielessä.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Aah tätä avautumisen ihanuutta.. sielu oikein puhdistuu ja enkelikuorot laulaa. Ihan tuntee miten miten positiiviset energiat kulkee kehossa. Tai sitten kohta taas nousee vtunkova kuume. Onneksi kodeiini on keksitty..

    Sami kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eihän tää nyt niin vakavaa ole ? Tää Palasokerihan on hauskaa hupia. Eli on hauska käydä välillä avautumassa. Toisen ilo on toisen suru, näin minulle on opetettu.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yeah, tämän ei pitäisi olla todellakaan erityisen vakavaa.

    Mutta on hieman hölmöä, jos lämpimikseen kirjoittaa jotain mahdollisimman hölmöä ja sitten joku tulee sanomaan että oletpa hölmö. Mutta kokeilkaa joskus miten itseironia toimii lapsille. Se ei toimi nimittäin ollenkaan; kyky abstraktiin ajatteluun ei ole vielä tarpeeksi kehittinyt. Eli jos lapselle sanot, että olet tällainen vähän vajaa, niin olet lapsen mielestä olet oikeasti vajaa seuraavat 5 vuotta.

    EsaJii kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bulkkikirjoitus on OK. :mrgreen:

    Astro kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun puolesta saatte kirjoittaa ihan mitä vaan... Ja parane Doc. pian.

    Doc.B.D kirjoitti noin 20 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kiitos toivotuksista.. ei tässä erityistä hätää: jos jalat joudutaan amputoimaan, opettelen kirjoittamaan käsillä.