Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Pekka "Rekku" Rechardt

Markkutapio kirjoitti noin 16 vuotta sitten (8 kommenttia)
Piti nyt avata Rekulle ihan oma palsta, kun sain kuunteluun hänen ensimmäisen oman albuminsa ilman Wigwamia.

On tainnut mennä monelta progehemmolta ohi Rekulta tänä vuonna ilmestynyt albumi "Snakecharm"? En ainakaan löytänyt Sokrusta kommenttia asiasta.

Kirjastosta osu käsiin... kuuntelin... sen enempiä kommentoimatta... (tai ehkä paras kommentti sille)... tämä albumi siirtyi sinne pakkohankintojen listalle... ja sen kärkipäähän.

+/- saldo : 0 |

    EsaJii kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En oikeen osannut arvailla laulutyyliä ja tekstejä joten en hankkinut. Suurin osa tällaisista sanoista ei enemmän kiinnosta kuin Lordi. Olen hankkinut vain yhden Gustavsonin albumeista viime aikoina. Muita soolo Wigwam tuotteita ei ole ollut niin paljon myöskään tällä vuosikymmenellä.

    endbrax kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olen kuunnellut Snakecharmia paljon, ja siis pidän siitä kovasti. Toivottavasti jatkoa seuraa.
    Rekun MySpacessa on muutama näytebiisi: http://www.myspace.com/snakecharmband


    EsaJii kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Rekun pitäisi hankkiutua johonkin pysyvään kokoonpanoon soittamaan, joku sopiva laulamaan ja tekemään sanat. Rekusssa on vielä ainesta, sais jättää Wigwamin siihen muutamaan keikkaan vuodessa. Keksiköön uuden genren jossain heviprogen välimailla.

    Jammo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Puhut asiaa, EsaJii. Jo Nuclear Nightclub (bonusraitainen CD löytyy omasta hyllystä) oli aika kökköä verrattuna Wigwamin parhaisiin teoksiin. Rechardt on sen verran kova luu, että kaipaisi sopivaa lihaa ympärilleen.
    Pitää varmaan kuunnella tuo Snakecharm, vaikka en kyllä siitä huikeita odota. Lienee meidän 70-lukulaisten pysyvä vamma verrata kaikkea uuttakin progemusiikkia 70-luvulla tehtyyn....
    Anteeksi!

    EsaJii kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä mä ihan tyytyväinen olen Pembroke-Rechardt tuotoksiin, mutta se taitaa olla jo kuivumassa.

    Missä vaiheessa ruvetaan kelaamaan vaan vanhoja, aina säveltäjän ongelma. Chuck Berry on kerännyt uutta albumia 30 vuotta.

    juuffo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ..

    CosmicJazz kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En odottanut paljon mitään siitä, mutta mun mielestä Snakecharm on tämän vuoden paras suomalainen levy. Melkeinpä parempi kuin kaikki Wigwamit Nuclear Nightclubin jälkeen... Hyviä biisejä, hyvät soundit, sopivan mittainen ja - tärkeintä ;) - hienoja kitarasooloja! Vahva paketti, siis.

    EsaJii kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Myös Pelle Miljoonan levyllä 80 luvulla Rekku oli ihan sopiva kitaristi, eikä kuulostanut yhtään Wigwamilta. Lapinlahden jutuista en osaa niin sanoa. Yks mulla kai on, ja siinä on jopa Rekun biisi. Mutta..