Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Minor bugi

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (9 kommenttia)
Etusivu väittää/väitti itsepintaisesti että kirjallisuus-foorumissa uusin viesti on minun kirjoittama vaikka poistin sen. Ts. Viimeisimmät viestit foorumeihin -info ei päivity, vaikka viestin deletoi.

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Enpä sanoisi että on minor bugi, vitusti joutuu ainakin vääntämään uutta koodia ettei sama toistu :P. Kohta alkaa hieman kaduttamaan tämän ranskalaisen hirvityksen valinta foorumiksi, olisi varmaan paremmin koodattujakin ollut tarjolla...

    Yritetään korjata, tosin pitää vääntää aikamoiset klunssit että homma toimii taas loogisesti.

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    hieman kaduttamaan tämän ranskalaisen hirvityksen valinta

    Mahtaisiko markkinoilla olla mitään italialaisten tekemää.. ;)

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Homm roger. Pitäisi toimia, tosin ihan kaikkia mahdollisia kompinaatioita yms. en jaksanut testailla. Tuli samalla korjailtua pari muutakin bugia. Vielä kun jaksaisi korjata tuon viestin siirrosta aiheutuvan väärän ajan näkymisen listauksissa...

    KimmoVesajoki kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kohta alkaa hieman kaduttamaan tämän ranskalaisen hirvityksen valinta foorumiksi, olisi varmaan paremmin koodattujakin ollut tarjolla...


    Taitaa olla käytössä samainen Ranskalais-foorumi GrooveFM:lla, jossa olen vaihtanut mielipiteitä soul klassikoista. Käyppäs Jake tsekkaamassa, kun heillä näyttäisi olevan käytössä jotain uusia featurejakin...

    Aranwe kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Taisipa olla se kuuluisuutta saanut kotikemisti-foorumikin tällainen samanlainen.

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    GrooveFM:n foorumi on phpBB, millä ei ole mitään tekemistä tämän Xforumin kanssa. Tuo kotikemia foorumi tai sen kopio kyllä kieltämättä näyttää nykyisin tältä samalta, mutta mun mielestä se alkuperäinen ei ollut lähimainkaan samanlainen. Aika vähän tätä Xforumia on näemmä missään käytetty ja syykin alkaa tässä pikku hiljaa selviämään :P.

    KimmoVesajoki kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No niin ja sitten itse asiaan, eli löytyyköhän Sokrun progepiireistä myös GrooveFM:n kuuntelijoita tai yleisemmin vain porukkaa joita kiinnostaisi läpän heitto soulista tai vastaavasta? Ajattelin vain että josko saisimme tätä Sokrun foorumin kovin yhteen genreen keskittynyttä musiikkikeskustelua laajennettua...

    Lazer kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No siitä vaan threadejä avaamaan. Vastauksia tulee , jos on tullakseen. Itsellä ainakin mustaa musiikkia on läjäpäin.

    Janus kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No niin ja sitten itse asiaan, eli löytyyköhän Sokrun progepiireistä myös GrooveFM:n kuuntelijoita tai yleisemmin vain porukkaa joita kiinnostaisi läpän heitto soulista tai vastaavasta? Ajattelin vain että josko saisimme tätä Sokrun foorumin kovin yhteen genreen keskittynyttä musiikkikeskustelua laajennettua...

    Soulinhan voisi sujauttaa tuohon Blues, roots, etno ja jazz -kategoriaan? GrooveFM-kanavaa on tullut silloin tällöin kuunneltua. Soul-puolella pidän lähinnä pre-1976-tavarasta. Joo, heitä vaan joku kiva topicci aiheesta.