Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Killing Joke

Pekka kirjoitti noin 16 vuotta sitten (6 kommenttia)
Mites tää bändi? Viimeaikoina on ollut alkuaikojen tuotanto kovassa kuuntelussa ja varsinkin "Revelations - Fire Dances - Night Time" -osasto kolahtaa hyvin. Geordie Walkerin persoonallinen kitarointi miellyttää kovasti.

+/- saldo : 0 |

    Hezzu kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Revelationsin (se kai se oli, se sinikantinen?) myin joskus pois, myöhemmin on vähän harmittanut, ehkä se ois sittemmin maistunu paremmalta, who knows.

    ttt kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Toimii itsellä, kyllä. Jäljellä tosin enää vain Night Time älppäri ja Ha! -live.
    Ekat levyt pitäis hommata takaisin. Rummutus toimii myös hyvin.

    kimmo kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pari ekaa ovat ne legendaarisimmat joita tulee paljonkin kuunneltua. Myöskin "Brighter than a thousand suns" kolisee aika lujaa.

    EDIT: typo

    Stonehead kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lapsetkaan kuuntele enää tota basalttia. Ainakaan mun pojat jotain vitun Yllppöjä. Ohhoididididäi. Vidu kysytte ees tollasia. Keskivitunvehnästä.

    ttt kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Miten ihmeessä ylppö liittyy Killing Jokeen? Ei mitenkään. Maj Karma ja Zen- Putro on vain minulle niin kauheata saastetta.. Joku noissa kalju/kuula päissä Ärsyttää ja paljon.

    Pekka kirjoitti noin 16 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eikai se liitykkään, Stonehead on ehkä kaljapäissään avautunut väärään ketjuun.
    Itse en muuten käsitä, mikä ihmisiä Putrossa ja Ylpössä niin ärsyttää. Putro on mukava mies ja on tehnyt muutaman aika hienon kappaleen ja Ylpön uudet biisit kuulostivat myös aika hyvältä. Jos ei diggaa, niin radio kiinni.

    Itse pääaiheesta: tuli hommattua remasteri aiheesta "Brighter Than A Thousand Suns". Ihan OK, mutta alkaa olla jo hieman liian kiillotettua ja aikansa (1986) kuvaa. Samoja piirteitä oli edellisellä levyllä "Night Time", mutta hallitummassa muodossa. Tuskin tulee "Outside The Gate" hommattua ihan heti.
    Sen sijaan "Extremities, Dirt and Various Repressed Emotions" (1991) on tilauksessa ja odotan innolla.