Blackmore´s Night Suomeen
Stonehead kirjoitti noin 17 vuotta sitten (6 kommenttia)
5.6 Finlandia- talo.
6.6 Tampere- talo.
http://meteli.net/uutiset/3294
6.6 Tampere- talo.
http://meteli.net/uutiset/3294
+/- saldo : 0 | Tweet
Sillon ku näitten eka levy ilmesty olin siittä innosani, mutta seuraava levy olikin sitten aika hengetön, seuraavilla levyillä petrasivat, mutta jotenki meni maku koko hommasta, liian siloteltua meininkiä, aito folk-henki puuttuu.
Kyllä pitää käydä Ritchien nykykunto tarkistamassa. Viimeinen havainto on Helsingin kulttuuritalolta. Vuosi oli jotain 1995? Ja bandi oli Blackmore´s Rainbow. Ostin kiertuepaidan. Nythän sen voisi laittaa päälle, ei varmaan ole ollut kertaakaan yleisellä paikalla päällä. Eipäs kun oli se Tavastialla, kun Dio oli siellä, joskus 1997. Joku kaveri bongas paidan ja jäätiin tuopinäärelle kehumaan Ritchietä. Vilpitöntä menoa ja huoletonta aikaa..
En ole tutustunut näihin Ritchien folk-juttuihin. Asia pitänee korjata, ennen keikkaa..
www.blackmoresnight.com
En oikein tiedä, miten tuohon nyt sitten suhtautua. Olen vain niin paatunut (hyvässä mielessä) Purple fani, että jos vaikka joku entinen Deep Purplen roudari on jonkun bändin mukana Suomessa, niin se on nähtävä...

Sillon ku näitten eka levy ilmesty olin siittä innosani, mutta seuraava levy olikin sitten aika hengetön, seuraavilla levyillä petrasivat, mutta jotenki meni maku koko hommasta, liian siloteltua meininkiä, aito folk-henki puuttuu.
Aivan! Kelasin bändin levyjä tässä taannoin edestakaisin, mikä häpeäkseni (?) näkyy edelleen Levylistoilla.
Kyllä oma Tarujen Saaremme pesee aitoudessa BN:n 6-0!
Ja mikä parasta, TS:llä on jopa loistokkaampia omia sävellyksiä, mainitaan vaikka Kaisa Saaren sydäntä riipivä "Laulan lastani levolle" levyllä Sota kirottu!
Anteeksi nyt vaan, mutta en voi ottaa kauhean vakavasti mennyttä kitara/rock-ikonia, joka poseeraa huovutettu Nuuskamuikkushattu päässä. Samaa sarjaa kuin ne, joilla on sirkkelisahan puolikas haarovälissä.
Kaikesta huolimatta RB on edelleen yksi kaikkien aikojen parhaista kitaristeista.
RB on yksi suosikkikitaristeistani ja onhan se hienoa että vanha patu on löytänyt nuoren muusan itselleen! :lol: