Naisen logiikka
Stonehead kirjoitti noin 17 vuotta sitten (9 kommenttia)
Noniin.
+/- saldo : 0 | Tweet
Sehän oli nopsasti esitetty.
www.youtube.com/watch?v=maKTpFXjro4
Mjooh... Eräs entinen työkaverini, aito pesunkestävä blondi, mietti uutta duunia hakiessaan, mitähän ne mahtavat kysyä työhaastattelussa. Yksi paikallaolijoista tuumi, että varmasti ne kysyvät, mitä tulevaisuudensuunnitelmia sulla on, johon työkaveri parahti: "Ai kauheeta, en mä oo ehtiny ajatella noin pitkälle!". Tämä vastaus jäi ilmeisesti antamatta työhaastattelussa, koska hän sai kuin saikin paikan.
Mulla on tapana mehua tehdessä laittaa kannu melkolailla täyteen. Eilen, kun taas olin mehua lantraamassa vedellä kannuun, vaimo varoitteli "älä sitten laita liikaa yli".
...
Asiakas kysyi, tehdäänkö ulkoasusta skitzo. Pienen hakemisen jälkeen selvisi, että kyseessä olikin leiska.
Asiakas ilmoitti juhlallisesti, että sivusto muutetaan nyt verkkokauppapaikaksi. Pienen pohjaselvityksen jälkeen päädyttiin yhteystietoihin lisäämään tilaukset@xxxx.com -muotoinen osoite.
Asiakas oli närkästänyt, kun hänen OMILLA uusilla sivuillaan selaimen vasemmassa ylälaidassa luki Windows Internet Exploder.
Entinen tyttöystäväni ei uskaltanut puhua autolla ajaessaan kännykkään automaattisten nopeusvalvontakameroiden kohdalla, koska siitähän räpsähtää sakot :roll:
Vaikeasti sekaan päästävissä liittymissä, erityisesti ruuhka-aikaan, vaimoni veivaa auton ikkunan auki, pistää päänsä ulos ja alkaa kuikuilemaan takaviistoon. Hyvin äkkiä joku herrasmies antaa tilaa ja rouvani pääsee kättä heilauttamalla pääväylälle. Naisen logiikka on (tässäkin) asiassa ylivertaista... :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=Q3YQY5XlEsI
Aiheeseen erittäin olennaisesti liittyen......