Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Naisen logiikka

Stonehead kirjoitti noin 17 vuotta sitten (9 kommenttia)
Noniin.

+/- saldo : 0 |

juuffo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sehän oli nopsasti esitetty.

Yeti kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    www.youtube.com/watch?v=maKTpFXjro4

MissLemon kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mjooh... Eräs entinen työkaverini, aito pesunkestävä blondi, mietti uutta duunia hakiessaan, mitähän ne mahtavat kysyä työhaastattelussa. Yksi paikallaolijoista tuumi, että varmasti ne kysyvät, mitä tulevaisuudensuunnitelmia sulla on, johon työkaveri parahti: "Ai kauheeta, en mä oo ehtiny ajatella noin pitkälle!". Tämä vastaus jäi ilmeisesti antamatta työhaastattelussa, koska hän sai kuin saikin paikan.

Markkutapio kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on tapana mehua tehdessä laittaa kannu melkolailla täyteen. Eilen, kun taas olin mehua lantraamassa vedellä kannuun, vaimo varoitteli "älä sitten laita liikaa yli".

endbrax kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...

Doc.B.D kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Asiakas kysyi, tehdäänkö ulkoasusta skitzo. Pienen hakemisen jälkeen selvisi, että kyseessä olikin leiska.

Asiakas ilmoitti juhlallisesti, että sivusto muutetaan nyt verkkokauppapaikaksi. Pienen pohjaselvityksen jälkeen päädyttiin yhteystietoihin lisäämään tilaukset@xxxx.com -muotoinen osoite.

Asiakas oli närkästänyt, kun hänen OMILLA uusilla sivuillaan selaimen vasemmassa ylälaidassa luki Windows Internet Exploder.

Lädi kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Entinen tyttöystäväni ei uskaltanut puhua autolla ajaessaan kännykkään automaattisten nopeusvalvontakameroiden kohdalla, koska siitähän räpsähtää sakot :roll:

Jammo kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaikeasti sekaan päästävissä liittymissä, erityisesti ruuhka-aikaan, vaimoni veivaa auton ikkunan auki, pistää päänsä ulos ja alkaa kuikuilemaan takaviistoon. Hyvin äkkiä joku herrasmies antaa tilaa ja rouvani pääsee kättä heilauttamalla pääväylälle. Naisen logiikka on (tässäkin) asiassa ylivertaista... :wink:

iikori kirjoitti noin 17 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.youtube.com/watch?v=Q3YQY5XlEsI

Aiheeseen erittäin olennaisesti liittyen......