Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Vallankumous!!

Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten (4 kommenttia)
Kryptologia, anonyymiproxyt,disinformaatio, kultturiterrorismi, jälkienpeittely, anonyymious, - siinä sitä erikospalstan aihetta konsanaan. Jos kulttuurin tila ei miellytä, voi ryhtyä harrastamaan kulttuuriterrorismia, jonka tärkein päämäräärä on
disinformaation välittämisen kautta osoittaa kouriintuntuvalla tavalla nykyisen systeemin heikkoudet. Poliitikot eivät ole pahin uhka: toimittajat ovat ns. kolmas valtiovalta, jonka toimintaa ohjaa paljolti käytännölliset tarpeet eli juttua vastaan kaljarahaa. Totuudella ei niin väliä ja ammattitaidosta nyt ei ole tarvis edes puhuakkaan. Kasvatustieteen maisteri voi ihan hyvin kirjoittaa vaikka ydinvoimaloista. Ei siinä mitäs.

+/- saldo : 0 |

    Jake kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitäisikö tästä päätellä että pitäisi olla kulttuuriterrorismin erikoispalsta? Kun tämä viesti täällä kehitysideoiden joukossa on...

    Tehdään palsta heti kun sinne on jotain sisältöä. :)

    Hezzu kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    toimittajat ovat ns. kolmas valtiovalta, jonka toimintaa ohjaa paljolti käytännölliset tarpeet eli juttua vastaan kaljarahaa.


    Hei eipäs yleistetä! Mie en oo saanu koskaan mistään jutusta palakaksi kaljarahaa! Enkä kyllä ois halunnukkaan! Mä teen puhtaasti pyyteetöntä kutsumustyötä! :D :P

    Doc.B.D kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tehdään palsta heti kun sinne on jotain sisältöä. :)

    Mitä ihmettä.. ensin lasit pöytään, sitten vasta päästään kaatamaan. Helppoahan noita on keksiä. Menette vaikka Hezzun kanssa päästelemään tuhnupieruja paikallisen automarketin lihatiskille. Jos joku huomauttaa, sanotette että liha haisee ja että olette kannibaali-vegaaneja. Kyllä ideoita riittää, jos menee sieltä mistä aita on kaatunu. :D

    Tai joku voisi kirjoittaa artikkelin siitä miten monen suomaisen ihailema Mika Häkkinen ei osaa muuta kuin ajaa autolla ympyrää.

    Viukkis kirjoitti noin 22 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tai topologisen tutkielman siitä jossa perustellaan miksi formularadat ovat itse asiassa ympyrän muotoisia.

    Olen kuullut, että Mika Häkkinen osaa myös vaihtaa vaipan.