Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Ostetaan: Colossus-lehtiä

Korpinen kirjoitti noin 15 vuotta sitten (5 kommenttia)
Eli ostan Colossus-lehden numerot 19 ja 23-32. Myös numeroita 1-16 voi tarjota. Tarjouksia hintapyyntöineen voi pistää osoitteeseen: serpentized [at] hotmail . com.

edit: kasa lehtiä löytyikin heti. Enää haussa numerot 1, 3 ja 9-13.

+/- saldo : 0 |

    juuffo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Colossus-lehti ja yhdistys taitaa täällä ollä vähän niinkuin kirosana.

    MissLemon kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näin olen ymmärtänyt minäkin, vaikka en ole uskaltautunut koko ilmiöön tutustua. On sen verran hoocee mulle.

    Lerxst kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla oli jotain 20 numeroa kaiken kaikkiaan, jokaisesta olen päässyt myymällä eroon... :wink:

    Korpinen kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Colossus-lehti ja yhdistys taitaa täällä ollä vähän niinkuin kirosana.


    Näinhän se taitaa olla, joten mikäs sen parempi paikka yrittää saada ihmisiä LUOPUMAAN ko. lehdistä, heh. Tätä kautta itse asiassa sainkin paljon lehtiä... Vähän sokkona kieltämättä lähdin noita ostamaan, kun en ole lähes 15:een numeroon lehteä seurannut, mutta toivottavasti vielä joku taso on pysynyt.

    Kieltämättä jo silloin kuutisen vuotta sitten huomasi, ettei kirjoittajat kauhean innokkaasti tonkinut progen tämänhetkistä alakasvustoa, mutta ihan hyvää perustietoa lehdestä silti sai - varsinkin kun on itse ainakin 20 vuotta liian nuori omatakseen omakohtaisia kokemuksia progen ns. kulta-ajalta.

    Korpinen kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Palautetaan tämä aihe kertaalleen ihmisten mieliin. Todellakin haussa vielä numerot 1, 3 ja 9-13.