Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

XTC

MissLemon kirjoitti noin 15 vuotta sitten (10 kommenttia)
En tiedä, onko täällä bändiä käsitelty, mutta aloitan ketjun (ehkä on, en jaksa etsiä). Yksi mun mielestä hienoimpia bändejä maailmassa. Aika ei kuluta.

+/- saldo : 0 |

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulle ainakin ihan outo, mutta laittaisitko jonkunlaista esittelyä ja/tai linkkiä... jotta aika ei kuluta.

    MissLemon kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://www.youtube.com/watch?v=depsFULhqV8&feature=related

    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Muutaman levyn olen kuullut. Ihan "kiva", mutta ei ole niin paljoa sykähdyttänyt että olisin vielä omaan hyllyyn hankkinut. Voisi ottaa kuitenkin uudestaan tutkailun alle Spotifyn avulla. Mitkäs on ne kovimmat levyt?

    aloc kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikä tykkää "Nonsuch" -levystä.

    Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Selailin puolenkymmentä juutube-esitystä eikä kyllä innostanut, joten outona saa pysyä edelleen toistaiseksi... menisi ehkä taustamusiikkina mielenkiintoisempiin asioihin uppoutuessa.

    Janus kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Näistä olen pitänyt eniten:

    Drums And Wires
    Black Sea
    English Settlement
    Skylarking

    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Eilen kuuntelin Nonsuchin. Adjektiivi joka tulee päällimmäisenä mieleen on "ärsyttävä", mutta oli siellä ihan hyvältäkin kuulostavia hetkiä. Ei minusta kyllä fania taida tulla.

    Jammo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Bändin musiikki kuuluu lehkä luokkaan moderni pop ja vain marginaalisesti ollaan progen puolella. Nonesuch levyni myin eräälle Palasokerilaiselle, joka osaa arvostaa rehellistä melodiikkaa. Olen soitellut useita XTC:n levyjä, ja kyllä ne kaikki ihan OK musiikkia ovat. On aivan temperamentti tai mieliala- tai jotain -asia pitääkö kuulemastaan vai ei.
    Voisin kuvitella The Beatles-fanin tykästyvän XTC:hen.

    pinulk kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pojat tekivät nimellä Dukes Of Stratosphear enemmän progea ja psykedelistä musiikkia

    Astro kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pojat tekivät nimellä Dukes Of Stratosphear enemmän progea ja psykedelistä musiikkia


    Joo, noi Dukesin tuotokset on tosi hyviä! Yks mini-LP, yks kokopitkä ja muistaakseni myös yks sinkku, joa mulla ei kyllä ole. Noi on myös CD;llä saatavana.