Web log eli blog
Doc.B.D kirjoitti noin 23 vuotta sitten (27 kommenttia)
Onko kukaan löytänyt yhtään seuraamisen arvoista blogia? Emmä ainakaan.
+/- saldo : 0 | Tweet
Ei ole tullut seurattua. Aloita blogi niin lupaan lukea sitä päivittäin. :D
Juu Tohtorin blogiahan tässä on varrottukin. :)
Valmiina löytyy weblogia tai blogia, miksi tuota nyt sitten haluaa kutsua, Palasokeristakin, tuosta [u:37d7465c1c]vasemmasta[/u:37d7465c1c] laidasta kun kliksuttelee itsensä weblogiin niin rekisteröityneet käyttäjät pääsevät saman tien lisäilemään omaa tarinaansa. Onhan tuo vähän ruma ja sekava, mutta kun ei ole vielä ottanut oikein tuulta ko. palvelu, ei ole jaksanut vähäisiä aikaresursseja siihen tuhlata. Jos käyttöä / tarvetta ilmenee, korjaillaan käytettävämmäksi.\n[Muokattu 13/11/2002 / Jake]
Juu Tohtorin blogiahan tässä on varrottukin. :)
Veikkaan että saatte vähän aikaa odottaakin. :D En taida ihan lähteä tohon hommaan. Toi mun kotskasivuilla oleva progelinkkijuttu vaan taitaa ruveta pyörimään bloggerin kaltaisen systeemin pohjalta. Helpompi päivittää näes.
Nythän nämä Palasokerinkin blogit ovat saavuttaneet lukijoita ihan kivasti. Ja kirjoittajiakin on monta. Tohtori?
Huh? Mun elämässä ei tapahdu mitään. Heräsin aamulla. Käynnistin työaseman. Keitin kahvia. Kaivoin nenää. Luin sähköpostit. Kaivoin nenää. Luin lehden. Asiakas tilasi käynttikortteja. Etsin CD-levyjä, jossa käyntikorttipohjia. Kaivoin nenää. Luin fark.com:ia. Tein käyntikortin. Lähetin sen painoon. Luin sähköpostit. Tyhjensin kissan hiekkalaatikon. Kirjoitin kappaleen aiheesta "Opas verkkoviestintäpalvelujen ostajalle". Kaivoin nenää. Luin sähköpostit. Selailen alkavan webdesinkki-projektin materiaaleja. Luen Palasokeri.com:ia. Kaivan nenää. Katson Otos-teeveetä tv-kortin kautta. Defragmentoin kiintolevyn. Siivoan desktopista eiliset työtiedostot. Kaivan nenää. Luen news:ejä. Katson onko Palasokerissa jotain uutta. Järjestelen uuden kataloogiprojektin paperin järjestykseen ja nidon ne loogisiksi kokonaisuuksiksi. Selailen latinan sanakirjaa: pitää keksiä navigointilaitteelle tuotenimi. En keksi. Siirrän asian huomiseen. Kaivan nenää. Päätän pitää vapaapäivän.. jne.
Tuosahan on ainesta vaikka mihin, tosin nenän kaivaminen tuntuu vievän turhan paljon aikaa :D :P
slow, hard, deep.
Kyllähän tuohon nenänkaivuuseen saattaa tovi kulua jos oikein syventyy. ;)
GRRRRRRhh...tämä ei toistu enää ikinä, miksi en voi muistaa kirjautua. Siis minähän se taasen olin tuo edellinen anonyymi. :o
http://jubal.westnet.com/hyperdiscordia/nosepicking.html
Sairaslomani on sekoittanut pääni ja aloitin oman weblogin tänään. Aiheena on levyjen osto ja musiikki ylipäätänsä. täältä löytyy jos kiinnostaa: http://www.yliruusi.com/musiikki/levylogi.htm
Kcrimson sivuilta bongattua:
Kuunnelluimmat levyt 2003
Paatos Dead Bees On A Cake 7
Kuunnelluimmat levyt 2003
Paatos Dead Bees On A Cake 7
Mikä, mikä!?
Pitäähän minun jotenkin testata, että lukeeko kukaan sivujani! :D Asia korjattu.
Ilmeisesti nyt testaat uskottavuuttasi. :D
"Bo Hansson Dead Bees On A Cake 7"
Eikös tuo ole David Sylvianin levy?
Hah, voi perse! Päivitin koko listan ja sitten juuri tuo meni kuitenkin väärin. :cool:
Olemme suosiossa sijalla 7500
http://www.blogilista.fi/info.php?id=2534
Hei huippua joku jossakin on sijoittanut meidät jollekin sijalle...
En ole ikinä lukenut yhtään blogia. Eikös se ole julkinen päiväkirja? Näin olen ymmärtänyt. Mutta esim MTV3 45min ohjelmassa mainitaan aina netti-blogista ohjelman jälkeen?
Mulla on kai blogi myspacessa: Bookz (view more)? Oon siihen arvostellut/selostanut viimeksi luettuja kirjoja. Kai sekin on blogi.
Varmaan jengi on tosi rehellisiä noissa blogeissa, mitä tein tänään, heh ja mitä jätin sanomatta tänään. Heittäkää joku linkki jonkun 30 kymppisen mimmin blogiin. Mielellään atleettinen, koulutuksella ei väliä, mielummin ei putkilo maailmankatsomus, hasiksen kokeilua ei lasketa haittapuoleksi, kunhan se ei ole säännöllistä imuttelua, ei päihde addiktia, jonkunlainen kiinnostus kirjallisuuteen. Bileissä ja keikoilla viihtyvä. Säteilevä ja positiivinen elämän asenne. Musiikki maku ei niin nuuka, kunhan ei mitään soittolista / tasabiitti kiksu trance hömpötystä. Ei gootti mielelään. Mutta ei mikään toppatakki tyttökään, sellainen semihippi lookki. Kasvissyönti plussaa, eikä mielellään tupakoiva.
Kroppa voisi olla about tälläinen, mutta hieman enemmän läskiä..

Laittakaa joku best of the blogi linkki, suomalainen. Kai siellä voi hakea hakusanoilla ihmistyyppiä kiinnostusten yms perusteella..
Ei ole blogit napanneet. Jokaisella kun on ihan oma blogi ilman kirjoitteluakin.
Pojan kroppa ja kasvot.
No onhan siinä se cameltoe sentään ;)
Niin tossa kuvassa on pojan kroppa, mutta kun tota kuorrutas sopivalla silavakerroksella. siis toihan jännittää yläkropan lihaksia tossa kuvassa..
Okei, mun sporttimimmi feddari on tainnut mennä vähän överiks..
Yeti,mä luotan suhun edelleen,se seiväshyppääjä oli hottentotti.
Ai Allison Stokke
Suomalinen Drum & Bass yhteisö innostui vähän asiasta, ja vasäs myspaceen fanitus sivut, heh.. Noi kaikki kaverit, ainakin alkupäässä on suomalaisia..
Ette te blogeja kaipaa vaan parittelukumppanin.
Sitten voikin kirjoitella flogeja? :lol:
Toi tennispelaaja edellisellä sivulla on ehkä muiden kuin tennisfanien parhaiten tuntema pelaaja, ja hän on luultavasti kuuluisampi kauneudestaan kuin tennistaidoistaan. Lukuisia hänen suhteita on käsitelty iltapäivälehdissä, ja hän on ollut niukkapukeisissa kuvissa useissa miestenlehdissä. Hän toimiikin nykyään tennisuransa ohella mallina. Hän pääsi People-lehden 50 kauneimman ihmisen joukkoon... Hmm.. joku muukin dikkaa :wink:
Edit: No hö, kukaan ei ollut kiinnostunut, kuka toi tennispimu on. Anna Kournikova. Siis täys urpohan se on, koska tienaa enemmän, kuin muut, vaikkei ole paras pelaaja.. :wink:
Mutta kyllä sen pelejä oli kiva katella, kun ura oli nousujohteessa. Ei kai se enään oo pelannut vuosiin..
Ette te blogeja kaipaa vaan parittelukumppanin.
Ai onks ne blogit vaan luettavissa, siis ei voi kirjoitta blogin pitäjälle. Jos näin on, niin nehän on ihan persuuksesta..