Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

mobi.palasokeri.com

Jake kirjoitti noin 15 vuotta sitten (10 kommenttia)
Kun kesää kohti näyttäis taas hiljenevän entisestään niin mainostetaanpa uudenkarheaa Palasokerin mobi-saittia:

http://mobi.palasokeri.com


Uutuutena foorumiviesteihin pääsee viestittelemään vastauksia myös mobiilisti, ilman että tarvitsee selailla megalomaanisia threadeja. Voi sitten rannalta näppärästi kännykällä tsekata kuka riitelee mistäkin ja mitä niillä soi levylautasella...

Progi 4ever!

+/- saldo : 0 |

    Yeti kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vaikuttas aika näppärältä. Testaan heti, kun saan jonkun rikkaan kännykän lainaan. Tai en mä tiedä, vaikka tolla omallakin pääsis mobi.palasokeriin. On siinä GPRS.

    Jake kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kyllä kai nykyisin kaikissa kännyliittymissä on jonkinlainen data-yhteyden muodostaminen mahdollista, on vaan sitten vähän eri hintaista (tunti tai kt/Mt-pohjainen hinnoittelu) jos ei ole mitään kiinteää datapakettia päällä.

    MissLemon kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvin pelittää.

    Jake kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Pitäisiköhän noista mobiblogiin kirjoitetuista statuksista muodostaa mikroblogifeed varsinaisen saitin etusivulle, onhan mikrobloggaaminen kovasti muodikasta ja kuuminta hottia...

    Samaiset statukset näkyvät jo nyt omassa (ja toisten käyttäjien) profiileissa jos vaan on jotain sinne raapustanut... Eipä turha palvelu.

    Näinkin pitkään piti jaaritella vain testatakseni tuleeko mobista lähetettyihin foorumiviesteihin puhelinikoni tunnukseksi...

    Jake kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    edit. toimii...

    Markkutapio kirjoitti noin 11 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mikähän mulla meni vikaan? Laitoin eka kertaa mobiliviestin ja vieläpä tähän topiciin, mutta ei tänne mitään ilmaantunut. Minnehän mahtoi mennä?

    Markkutapio kirjoitti noin 11 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Uusi kokeilu. Päivitin selaimen uudempaan.

    Jake kirjoitti noin 11 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ois kai nykyaikaisempaa tehdä responsive leiska kuin ylläpitää erillistä mobisaittia, mutta ei taida jaksaa (ainakaan tältä istumalta).

    Markkutapio kirjoitti noin 11 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Käväisinpä tutkimassa että mikä ihmeen res.leiska?
    No, en ihan täysin ymmärtänyt selostusta mutta oivalsin että sillä on jotakin yhtäläisyyttä Einsteinin suhteellisuusteorian kanssa, jota luulen ymmärtäväni paremmin.

    Markkutapio kirjoitti noin 11 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sen vähän verran mitä mobilisti tuohon sokrun mobiilisivustoon tutustuin niin se taitaa olla jo aikansa elänyt?
    Siellähän ei käsittääkseni päässyt kirjoittamaan chatia ja lisäämään levylautaselle kuunneltuja levyjä (puute voi tietysti olla minun vanhan puhelimen vika). Siis käytän mobiilisti mieluummin tätä nettisivua jossa selain (Mini Opera) antaa zoomata koko sivun pienen näytön ja asettaa sivun yhdelle palstalle luettavaksi ja vieritettäväksi. Toiselle palstalle pääsin helposti näppäimillä.