Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Ei kellään sattuis olemaan..?

k.p.tikka-ri kirjoitti noin 15 vuotta sitten (4 kommenttia)
Ajattelin tuon "Kummitus- Onko Kellään"-topicin innoittamana aloittaa samantien tällaisen; Kun joku puuttuva levy kiinnostaa, kysykää tässä, olisko jollain toisella, jos vaikka...?

Meikää itteä nyt kiinnostain Burnin Red Ivanhoen levyt
Right On ja se punainen Live jostain 70-luvulta.
Siis: Ei kellään sattuis olemaan jompaakumpaa noista?

+/- saldo : 0 |

    PeeHoo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä idea! Olen jo kaun etsiskellyt eestiläisen Ruja-yhtyeen kokoelmaa Need ei vaata tagasi #2. Ykkösosa mulla on ollut jo kymmenen vuotta, olis pitäny hankkia aikoinaan molemmat.

    Kyseessä on siis 3 cd:n setti..

    JiiPee kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tää nyt on ihan lottovoiton kalastusta, mutta onkos kellään saksalaisen naisartistin Kristiana Levyn levyjä CD:nä?

    Ihan totta... ei ole vitsi... Levyn levyjä. Tuli tätä suhteellisen tuntematonta artistia kuunneltua aikanaan... jostain divarista ostin. Noi albumit eivät varmaan mitään elämää suurempia ole, mutta tuovat muistoja mieleen. Mulla on vaan pelkät vinyylit (ja LP-soitin on pois käytöstä).

    Voishan noita varmaan jostain tietysti tilaillakin.

    EsaJii kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    tikkari, mulla on yks LP, se alkuaikojen jossa oli Near The Sea ja Gong Gong The Elephant Song ym, ja sitten jonkunlainen surkea kokoelma. Mun mielestä ne pitäis jättää studioon.

    Hain niitä Tanskan nettikaupoista, kovin vähän on.

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Joo tuo LP on bändin 2, Burnin Red Ivanhoe, must se on hieno, sellai jazzahtava. Mikäs tuo kokoelma on? Miley Smile - Stage Recall vai joku muu? Esmes se, mis on Autumn Suicidal...? Se biisi on kyl sillä Right Onilla alunperin, sitä älppyä ei vissiin ole vieläkään (valitettavasti) cd-istetty....

    Tosta Levystä en tiedä mitään & Rujatkin on jääny LP-versioiden jälkeen hankkimatta, eivät oo vastaan tulleet...