Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

King Crimson re-masters

pinulk kirjoitti noin 15 vuotta sitten (12 kommenttia)
Tulipa hankittua re-masteroitu ja re-miksattu Red. Täytyy myöntää että olen lievästi pettynyt levyyn. Toki se kuulostaa hienolta monikanavaisena, mutta kuitenkin aika puuroiselta. Jos vertaan sitä esim. Dark Side of the Moonin SACD versioon niin se kyllä häviää vertailun.

Ajattelin vielä hankkia Lizardin, se kun on aika lailla suosikki KC- levyistä.

Onko muilla kokemuksia?

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä vasta odottelen Redia postista. Tosin mulla ei edes ole 5.1 kanavaista systeemiä joten lähinnä stereo-remiksiä mielenkiinnolla odotan.

    Jaakob kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Olisikin kiva kuulla, kannattaako noita ostaa laisinkaan, ellei omista 5.1-järjestelmää. Hinta on kuitenkin aika suolainen, eikä videobonukset ihan hirveästi kiinnosta.

    PeeHoo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    In The Courtin aion hankkia, koska se on mulla vain vinyylinä, muut saa jäädä. En ole vielä miettinyt otanko 2cd vai cd+dvd -setin.

    Mulla on kyllä erikseen 5.1 laitteet, mutta monikanava äänentoisto ei ole mikään itsetarkoitus. jos kyllä toimii oikeinkin hyvin.

    anzi kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun laitteilla ei ainakaan puuroudu missään vaiheessa.. Selkeesti laadukkaampi, kuin edellinen versio jonka omistan. Hinta minkä maksoin tais olla about 13€ postikuluineen, eli ei mikään kauheen suolanen.

    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänään kuulin Redin uuden stereoversion ekaa kertaa. Hyvältä vaikuttaa. Frippin kitarassa oli ainakin hieman enemmän purevuutta.

    pinulk kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Nyt on Lizard koneessa, hyvältä kuullostaa.

    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tässä Lizardista hyvä arvostelu: http://www.darrenlock.com/mt/archives/2009/10/king_crimson_-_1.html


    Kcrimso kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänään kuulin Redin uuden stereoversion ekaa kertaa. Hyvältä vaikuttaa. Frippin kitarassa oli ainakin hieman enemmän purevuutta.


    Pitää sen verran täsmentää että "uusi versio" on vain remaster ei remiksi. Alunperin luulin että Redkin olisi remiksattu myös stereona.

    pinulk kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vo lempo sentään, Lizardin monikanavamikasaus on niin loistavn hyvä, kaunis, ruma että tippa tuli ihan silmään

    On minulla niin hyvä musikkimaku että olen kateellinen itselleni.
    Wilson/ Fripp ovat thentt erittäin hyvää jälkeä ja tuoneet uutta elämää vanhaan mestariteokseen.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onkos nuista SACD versioita vai ovatko vain dvd-a levyjä,joissa on monikanavamiksaukset?

    pinulk kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    DVDA jossa monta eri monikanavamiksausta. Korkein resoluutio vaatii DVDA soitinta. Mutta kyllä ihan tavallisella soi niin komiasti että. Osta(ta) itsellesi jouluksi!

    OldfieldOlli kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Liskon ja Punusen voisikin ostaa.Ja ekan kans.Täytyypä katsastaa mitä maksaa Playssa...