Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Täysikuu

EsaJii kirjoitti noin 15 vuotta sitten (7 kommenttia)
Doc sanoi jossain
Noh, nyt on sitten tullut Englannista tutkimustuloksia, joiden mukaan täysikuu ei pelkästään tee ihmisistä rauhattomia, vaan se lisää häiriintyneiden ihmisten halua purea ja raapia. Se se siitä väitteestä, että ihmissusimyytti ei perustuisi mihinkään.

lähde?

+/- saldo : 0 |

Doc.B.D kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En muista ulkoa, mutta yritän piruuttani etsiä, jotta voit sanoa jotain skeptistä otannan riittämättömyydestä tai että psykologit eivät oikeastaan edusta tiedettä. :wink:

PeeHoo kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä ainakin raavin itteäni lähes joka yö. Luulin, että olen atoopikko, mutta olenkin häiriintynyt. :shock:

Blah.. emmä löydä sitä mistään elävästä RSS-feedistä enää, enkä jaksa tonkia arkistoa. Mun lähteitä tieteen suhteen on yleensä Valitut Palat ja Tieteen Kuvalehti pistekirjoituksella, mutta toi oli muistaakseni Australian Medical Journal. Mutta mitä väliä, kun sitä ei kuitenkaan oltu julkaistu Naturessa, niin ei ole pakko uskoa.. eiks jeh?

EsaJii kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Sulla on hyvä muisti
    http://www.rumormillnews.com/cgi-bin/forum.cgi?read=162483

Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ...Mun lähteitä tieteen suhteen on yleensä Valitut Palat ja Tieteen Kuvalehti pistekirjoituksella...

TK pistekirjoituksella ei vaan ilmesty yhtä usein kuin painettu TK... vanhat Valitut Palat taas ovat mökillä parasta puucee lukemista, varsinkin ne vitsijutut.

Tämä kauppakeskuksen pikku jutska tai sattumus tapahtui teknisesti ottaen täydenkuun aikaan, muuten. Toivottavasti kauppakeskukset kielletään tulevaisuudessa, niin säästetään ihmishenkiä.

Markkutapio kirjoitti noin 15 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Selloon on nyt kuulemma palkattu lisää vartijoita. Miten pitkäksi aikaa lienee? Tuskin kuitenkaan vakituisesti vaikka siihen kyllä olisi syytä... suomessa näköjään ampumiseen taipuvaiset päätyvät matkimaan edellisiä tapauksia... mutta näinhän se ilmeisesti on oltavakin sillä jos nämä ampumiseen päätyvät osaisivat tehdä uusia omia ideoita niin niillä on silloin sen verran järkeä jäljellä että jättävät ampumatta. Ehkäpä vartijoita olisi hyvä lisätä kaikkiin kauppakeskuksiin ainakin täydenkuun ajaksi. :idea: liikeketjut alkaisivat mainostamaan lehdissä kilpaa ""Täysikuu on taas käsillä... olemme palkanneet vartijoita lisää X-kappaletta lisää... Tervetuloa turvallisille ostoksille"".