Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Duunaripuolueesta vihreiksi

pinulk kirjoitti noin 14 vuotta sitten (7 kommenttia)
No olihan tämä odotettavissa. Nyt Kokoomus ei enää ole duunaripuolue, vaan nyt se on vihreä. Kiva kun ei politiikassa ei enää ole politiikkaa ja aatteita, niin pöllitään muilta aatteet. Maukka sinne laulamaan jotta "Vaatteet on mun aatteet".

Sininen on uusi vihreä

http://www.kokoomus.fi/vihreattoivotalkoot/


+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hieno homma! Kokoomus ottaa asia-alueen kerrallaan haltuunsa. Hyvillä mielin voi äänestää porukkaa jatkossakin.

    Doc.B.D kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Yksi ja sama, kunhan eivät ota käyttöön Sinenmaan lanseeraamaa termiä "ekologisesti kestävä sosiaalipolitiikka", joka ei voi tarkoittaa muuta kuin roskasakin viemistä polttolaitokselle.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    (lainaus tieku.fi)

    "Brittiläisen Open Universityn tutkijan Rachel Grantin mukaan Italiassa, Englannissa, Walesissa ja Jaavassa on havaittu konnien ja sammakoiden kerääntyvän parittelemaan juuri täydenkuun
    aikaan.

    Joukkoesiintyminen voi helpottaa lisääntymiskumppanin löytymistä ja samalla pienentää yksilön riskiä tulla syödyksi."

    Lerxst kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Voi ristus...

    k.p.tikka-ri kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täällähän on päästy todella syvällisiin pohdintoihin asiasta! Sekä Doc että Markkutapio ovat päässeet asian ytimeen!

    Doc.B.D kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mun mielestä pohtimisen voi lopettaa, jos on lukenut ja sisäistänyt seuraavat kirjat:
    José Ortega y Gassett: Massaihmisen kapina
    Konrad Lorenz: Kahdeksan kuolemansyntiä
    Kaczynski, Theodore: Teollinen yhteiskunta ja sen tulevaisuus

    (Vakavamielinen viesti Vapun kunniaksi!)

    PeeHoo kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä en ole noista lukenut (saati sisäistänyt) yhtäkään, ja wappuna aion tuhota ne loputkin aivosolut.