Moi anonyymi! » Login | Social login | Uusi käyttäjä

Roger Waters -The Wall Suomeen

Kcrimso kirjoitti noin 14 vuotta sitten (19 kommenttia)
Roger Watersin The Wall-kiertue saapuu Suomeen 27.4.2011. Keikkapaikkana Hartwall Areena.

+/- saldo : 0 |

    dracid kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Onpas hienoa! Edellinen Rogerin esiintyminen on kyl mun omassa top3:ssa aina vaan...

    JiiPee kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hienoa! Sinne siis! Toivottavasti kuullaan myös Amused to Deathilta biisejä.

    Yeti kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Tänne vois yrittää tosissaan päästä. Voisi kuvitella, että liput ei mene sillein kaupaksi, kuin noilla "mega-bandeillä", eli 3 minuutissa?

    dracid kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kuinkahan käy hart Wallin? Keikan lopussa se kaadetaan?

    sajure64 kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Kolmas kerta toden sanoo... :lol:
    kahdesti olen Livenä päässyt jo näkemään... :P

    dracid kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 1
    Gilmourikin innostu sit lopulta...

    http://www.facebook.com/notes/roger-waters-the-wall/the-gig-with-david/144577855556673

    Jake kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lisäkonserttia pukkaa :
    http://www.lippu.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=385#826


    Muokattu 06.09.2010 10:29 by Jake.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Jee.Trokarit jää nuolemaan näppejään tuon toisen keikan takia. Hieno juttu! Itsellä on liput jo hanskassa tuohon ekaan keikkaan.

    Yeti kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    ^ Jepu, aivan oikein. 400 ?:a huuto.netissä 2 permanto paikkaa.




    Me saatiin aika kehnot paikat (ruksi kuvassa), sivusta ja ylhäältä. Aateltiin, että myisi noi (tai sit katselee keikan 2 krt), jos menee kaupaksi tjs.. Mutta kuinkas noita parhaita paikkoja saisi, kun liput tulevat huomenna klo: 9:00 myyntiin? Miten jotkut pystyy varaamaan lippuja, ennen kuin ne ovat edes myynnissä? Jos tepastelee Sokoksen Lippu-palveluun (tahi johonkin vast.), niin onko paremmat mahikset saada hyvät paikat? Eli siis kuinka saan parhaat paikat ja mieluiten näin internetin välityksellä? Apua.

    Kcrimso kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Me saatiin liput katsomaan 109. Tyttöystävä oli tokana jonossa Lippupalvelussa, mutta silti ei parempia saatu. Aika pettymys. Olisi kai netin kautta pitänyt yrittää sittenkin.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ei toi 315 välttämättä hirveän huono ole(itsellä myös sieltä liput). Mieluummin siitä kuin taaempaa.

    DrethegenjeshKing kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Netin kautta sain liput G-lohkoon permannolle valitsemalla parhaat paikat. Siinä vaiheessa kun sain "paikanvalitsimen" toisella koneella auki ja paikat valittua, oli permanto buukattu täyteen. Aika arpapeliähän tuo on.

    Trokareista voisi avata oman purnausketjunkin, mutta avaudutaan nyt tänne: Jopa GYBE:n keikalle löytyy lippuja jo Huuto.netistä! Minä siis jäin ilman, koska piti olla skarppina Watersin kanssa.

    Katsokaapa vaikka käyttäjien city of god tai kensp saamaa palautetta. Ihan käsittämätöntä, miten porukka hehkuttelee kauppoja. GYBEnkin keikalle saisi 2 lippua 120 eurolla. Siinäpä jollekin tosifanille elämänsä kaupata...

    JiiPee kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Hyvä, että tuli toi lisäkonsertti. Mä nukuin koko lippuhomman ohi. Trokareilta en ikinä ostaisi muutenkaan... mielummin jää konsertti väliin. Yleensä noita lippuja on aina saatavilla, kun se alkuhysteria vähän hellittää.

    OldfieldOlli kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mullakin meinas tulla hätä käteen,kun huomasin vähän ennen kymmentä,että keikka oli (silloin) loppunmyyty ja itse olin kotona kipeän muksun kanssa, enkä voinut lähteä kyselemään R-kiskaltakaan josko sieltä vielä saisi. No onneksi kaveri sai hankittua mulle liput Ärrältä. Nyt vähän houkuttaisi tuo toinenkin keikka...

    OldfieldOlli kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    No nyt trokarit tietenkin myy jo torstainkin keikalle lippuja huutonetissä ökyhinnoin. Täytyy vain toivoa että jää liput kouraan ja heebot joutuvat menemään myymään epätoivoisesti lippujaan Hartwall areenan edustalle.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Täytyy vain toivoa että jää liput kouraan...

    Ymmärrän, homma vesittyy.


    iikori kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Meikä sai netin kautta ekaan konserttiin 2 lippua kentältä F-pilttuusta

    Yeti kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    http://tinyurl.com/3x7f82b

    En kyllä keksi, että mikä logiikka ja että missä tuossa 314 katsomossa (linkki) on paikka 112, rivillä 8. Kun pitää hiirtä sinisen paikan kohdalla, niin siihen tulee teksti, että mikä paikka se on. Jo varatuista paikoista ei näe, mikä paikka se on.

    Voipi olla, että myyn tuon kyseisen lipun, koska saatiin permannolle vierekkäiset paikat, torstain keikalle.

    Markkutapio kirjoitti noin 14 vuotta sitten+/- saldo : 0
    missä tuossa 314 katsomossa (linkki) on paikka 112, rivillä 8.

    Se ei varmaankaan tarkoita paikkaa 112, vaan paikkaa 11 ja toinen kerros... laittavat nääs ilmeisesti kerrostuoleja lisätiloiksi.