Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

No vitä vidduu?

Doc.B.D kirjoitti noin 13 vuotta sitten (6 kommenttia)
Pitää sitten varmaan omaksua tämä systeemi ja tulla kiusaamaan ihmisiä tänne, kun muuten kiusaaminen on lähiaikoina pitänyt laajentaa reaalimaailmaan, ja kohta joku tulee jo puukottamaan. Tai ei tämä mitä kiusaamista ole, kaikki tietää että olen kuitenkin vanha punkkari, jonka on myöhemmin tajunnut että "Ordnung Soll Sein".

Nettiin paskominen väheni 80%, kun sain kontolleni koiran ja ulkoilutan sitä 1-4 tuntia päivässä ja siinähän ehtii sattua ja tapahtua, varsinkin kun kulkee luonnonsuojelualueella, jonka sääntöjä lukutaidottomat pälli-idiootit eivät ymmärrä. Eilen heitin yhtä rauhoitetulla kukkakedolla maastopyöräilyttä äijää lumipallolla päähän. Sitä edellisenä päivänä irti oleva ns. saksanpaimenkoira kävi päälle, mutta minullapa onkin taskussa rautalankalenkki ja muuta kivaa (Coldstell Pocket Shark). No enpä kerro enenpää, kun nykyisin netistäkin haetaan käräjille. Mutta noita häiriintyneitä, ei-koulutettuja nimellisesti palveluskoiria on niin paljon irti, että omaa pientä narttukoiraa suojellakseen on pakko pitää jotain vermettä mukana. Ylipäätään jos olette liikuneet talvella Turku-Kaarinan natura-alueilla ja joku lumipukuinen heppu on ampunut teitä ritsalla päähän niin terveisiä vaan täältä: laita se koira kiinni tai maastopyörä pois ja mene kotiin itkemään.
Rakkaudella: Doc.B.D

+/- saldo : 0 |

    Kcrimso kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Vieläkin on kuhmu ohtassa :(

    Doc.B.D kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Ootko vielä Kcrimso päivälehdessä töissä? Oon utelias. Itsellä on työt aika vähissä jos suoraan sanotaan. Johtuu siitä, että se taho, joka teetti minulla pääosan freelancer-hommista sotki asiansa ja rupesi ahneeksi. Nyt on aikaa katsella maisemia. Onneksi yksi 2000-luvun alussa tehty kauppa verovapautuu, mutta älkää olko kateellisia; ei sillä elä montaakaan vuotta ja sekin pizzakuskin ansiotasolla.

    Kcrimso kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mä olen nykyisin art director aikakauslehtipuolella. Wepihommia kuiteskin. Hyvälle front-end-koodarille olisi tarvetta. ;)

    Muokattu 15.03.2011 22:01 by Kcrimso.

    Doc.B.D kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Mulla on tavoitteet vähän korkeemmalla - tarkoitus olisi päästä 7-päivää lehteen töihin, vaikka väsäämään niitä Tukiais-haastatteluja esille nettiin. Alkaa toi ikäkin painaa: siitä pääsisi varmaan äkkiä sairaslomaputkeen ja siitä eläkeputkeen ja sitten lopuksi vaikka krematiorion kautta viemäriputkeen.

    Kcrimso kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    En ole "valitettavasti" Allerilla töissä joten en voi auttaa tämän suunnitelmasi suhteen :D

    juuffo kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    OIKIASTI: MIKSI TÄMÄ ON NÄIN SEKÄVA? MISSÄ AVATTARET? MISSÄ SELKEÄSTI SEURATTAVAT VIESTIKETJUT?