Moi anonyymi! » Login | Uusi käyttäjä

Kuinka hoidat meduusan polttaman

Markkutapio kirjoitti noin 13 vuotta sitten (5 kommenttia)
http://blip.tv/eyehandy/how-to-treat-a-jellyfish-sting-with-tara-5412371

Kun itse olin matkalla, niin matkaopas kertoi että meduusan polttamaan on parasta lapsen virtsa. Siinä mielessä tuollaiset suihkuteltavat aineet ovat ihan turhia ostoksia sillä ainahan rannoilta lapsia löytyy ja tuskin heistä kukaan kieltäytyy virtsaamasta aikuisen päälle... varsinkin jos virtsaamisesta päälleen lupaa vielä palkkioksi vaikkapa jäätelön.

Laitetaanpas tähän juttuun vielä yksi aikamoisen härski vitsi: Tiedättekö miten Thaimaan matkalla saa säästöä?
-No, ottaa omat lapset mukaan.

+/- saldo : 0 |

    PeterBird kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Lapsen virtsa taitaa olla omaa keksintöäsi, eikös yleisesti ohjeisteta hoitoon ihmisvirtsalla, voit lorotella itse päällesi. Taidat olla vähän pervo? :)

    Markkutapio kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Se on tosijuttu, matkaopas puhui lapsen virtsasta. En tiedä onko lapsen virtsa sen kummepaa kuin aikuisenkaan.

    Kcrimso kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Saattaa tehota myös sikainfluenssaan.

    PeterBird kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 1
    Sisäisesti vai ulkoisesti?

    Jäi mietityttämään että minkälaisilla seuramatkoilla MT käykään kun oppaalla on tuon tason jutut... ;)

    Markkutapio kirjoitti noin 13 vuotta sitten+/- saldo : 0
    Äläppä PB nyt päästä mielikuvitustasi ylikierroksille... arvaan kyllä mitä ajattelet, mutta voin vakuuttaa että ihan normmaali-immeisten matkoilla oon käynyt ja vaimo ollut aina mukana... syyhän ei ole minun jos matkaopas päästelee tuollaista suustaan... sitäpaitsi hämärästi muistelen että opas selitti lapsen virtsan sisältävän enemmän ammoniakkia.

    Muokattu 04.09.2011 00:48 by Markkutapio.