Plussa- ja bonuskortit
Jake kirjoitti noin 14 vuotta sitten (11 kommenttia)
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/117339-seurataanko-plussa-ostoksia-– keskolla-selitys
Eikai kukaan ole niin naiivi että oikeasti uskoo kauppojen vinguttelevat niitä bonus- ja plussakortteja vain sen takia, että tietävät paljonko pitää asiakkaalle maksaa (käytännössä siis asiakkaan maksaa) kuukausittaisia bonuksia?
Eikai kukaan ole niin naiivi että oikeasti uskoo kauppojen vinguttelevat niitä bonus- ja plussakortteja vain sen takia, että tietävät paljonko pitää asiakkaalle maksaa (käytännössä siis asiakkaan maksaa) kuukausittaisia bonuksia?
+/- saldo : 0 | Tweet
Eipä kannata kansan syviä rivejä koskaan yliarvioida.
En omista yhtäkään bonuskorttia, enkä tule omistamaan. Elämä on liian lyhyt. Ja sitäpaitsi vaikka tulen toimeen ihan mukavasti, en kuitenkaan ole niin varakas, että viitsisin maksaa turhasta K -ja S-ryhmille. Käytän perheineni saksalaista kauppaketjua.
Mulla on muutama bonuskortti, mutta ne ovat kyllä ihan ilmaisia. Harvemmin niitä jaksaa lompakosta tosin edes esiin kaivaa. Toisaalta enpä minä kyllä kivijalkakaupoista osta edes juurikaan muuta kuin vaatteita. Päivittäiset ruoka-taloushankinnat kun hoitaa "henkilökohtainen assistentti". ;)
Bonus-kortti mulla on tienannut itsensä takaisin varmaan jo satakertaisesti. Nytkin hankin pääsyliput Hectorin Aikamatka 1966-2011 -konserttiin 30 % halvemmalla.
Bonus-kortit taitavat sittenkin olla saatanasta kun ne taskussa päätyy Hectorin keikalle... :D
Koska halvempi kuin muille niin pakko... ;)
Kcrimso kirjoitti
Bonus-kortit taitavat sittenkin olla saatanasta kun ne taskussa päätyy Hectorin keikalle... :D
No pitääkös se kaikki jutut nyt kääntää seksiin... vai että saa tanasta;)
Tuota Hectorin konserttia voin suositella kaikille, olipa korttia tai ei. Oli tosi mahtava konsertti. Lauluääni oli kunnossa ja orkesteri oli taitava.
Vielä yksi kommentti tuohon Hectorin konserttiin, joka on ihan pakko laittaa... mielestäni Hector esitti konsertissa parhaimman version mitä olen kuullut Beatlesin Strawberry Fields Forever-biisistä (tietenkin paras Beatlesin jälkeen tai ainakin yhtä hyvä).
http://www.youtube.com/watch?v=rd4GKXjlhAQ
(video ei tietenkään anna oikeutta sille, miten upealta se kuulosti paikan päällä)
Muokattu 11.11.2011 23:39 by Markkutapio.
(video ei tietenkään anna oikeutta sille, miten upealta se kuulosti paikan päällä)
Olit vaan niin kännissä, taikka aikamatkalla. :)
Nykyään monesta bändistä sanotaan että ne kuulostaa livenä "paljon paremmalta" kuin levyllä. Voi tietenkin johtua siitä, että kokija on niin fiiliksissä keikalla, tai sitten siitä että levyt kompressoidaan tärviölle. Olisiko vaihtoehtona sitten äänittää albumit livenä jos ne kerran kuulostavat siten paremmilta.
Muokattu 12.11.2011 15:45 by retrou.
Luulenpa että aikamatkalta ilmestyy dvd jossain vaiheessa.