Artikkelit ja kommentit : uusimmat
Hienoa suoraselkäisyyttä! Nousiko asia esille Neil Youngin kautta?
Neil Young / Joe Rogan -keissi oli ns. viimeinen oljenkorsi joka katkaisi kamelinselän, mutta kuten kirjoituksestani toivottavasti tulee ilmi ratkaisuun vaikuttaa pari muutakin seikkaa.
Irtisanoin tänään Spotify Premium -tilini. Pakko myöntää että se on hieman haikeaa. Olen käyttänyt maksavana asiakkaan Spotifyta siitä alkaen kun se tuli Suomessa mahdolliseksi (kuka muista vuoden?). » jatkuu
BUBBLING UNDER
Ulver: Perdition City
Steve Walsh: Glossolalia
The Trey Gunn Band: The Joy of Molybdenum
Hans Zimmer & Lisa Gerrard: Gladiator
Absoluuttinen Nollapiste: Olos
Kansas: Somewhere to Elsewhere
CMX: Dinosaurus Stereophonicus
Godspeed You Black Emperor!: Lift Yr. » jatkuu
Ulver: Perdition City
Steve Walsh: Glossolalia
The Trey Gunn Band: The Joy of Molybdenum
Hans Zimmer & Lisa Gerrard: Gladiator
Absoluuttinen Nollapiste: Olos
Kansas: Somewhere to Elsewhere
CMX: Dinosaurus Stereophonicus
Godspeed You Black Emperor!: Lift Yr. » jatkuu
Vuodesta vuoteen -projektin 32. vuosi.
1. Radiohead: Kid A
2. Kevin Gilbert: The Shaming of the True
3. Chroma Key: You Go Now
4. » jatkuu
1. Radiohead: Kid A
2. Kevin Gilbert: The Shaming of the True
3. Chroma Key: You Go Now
4. » jatkuu
Animals on noista täysin ylivoimainen. Blood On The Tracks ihan kiva. Dire Straitsia ei jaksa.
Vuodesta vuoteen -projektin 15. vuosi.
1. Yes: 90125
2. Eskaton: Fiction
3. Pink Floyd: The Final Cut
4. Mike Oldfield: Crises
5. Philip Glass: Koyaanisqatsi
6. » jatkuu
1. Yes: 90125
2. Eskaton: Fiction
3. Pink Floyd: The Final Cut
4. Mike Oldfield: Crises
5. Philip Glass: Koyaanisqatsi
6. » jatkuu
80-luvun alkupuoliskolla kuuntelin enimmäkseen klassista eli 1980-vuoden levyt olen kolmea ensimmäistä lukuunottamatta bongannut jälkikäteen.
Itse olen omani bongannut kaikki jälkikäteen :DBUBBLING UNDER:
Eskaton: Ardeur
Daryl Hall: Sacred Songs
Peter Hammill: A Black Box
Mannheim Steamroller: Fresh Aire 4
Rush: Permanent Waves
The Alan Parsons Project: The Turn of a Friendly Card
John Williams: The Empire Strikes Back
Buggles: The Age of Plastic
Genesis: Duke
Pekka Pohjola: Kätkävaaran lohikäärme
(Satunnaisessa järjestyksessä)
The Empire Strikes Back
The Empire Strikes Back on Star Wars -saagan paras elokuva ja siinä taitaa olla kokonaisuutena myös onnistunein score. » jatkuu
Eskaton: Ardeur
Daryl Hall: Sacred Songs
Peter Hammill: A Black Box
Mannheim Steamroller: Fresh Aire 4
Rush: Permanent Waves
The Alan Parsons Project: The Turn of a Friendly Card
John Williams: The Empire Strikes Back
Buggles: The Age of Plastic
Genesis: Duke
Pekka Pohjola: Kätkävaaran lohikäärme
(Satunnaisessa järjestyksessä)
The Empire Strikes Back
The Empire Strikes Back on Star Wars -saagan paras elokuva ja siinä taitaa olla kokonaisuutena myös onnistunein score. » jatkuu
1. Peter Gabriel: III
2. Fred Frith: Gravity
3. Yes: Drama
4. Kate Bush: Never for Ever
5. Art Zoyd: Génération sans futur
6. David Bowie: Scary Monsters (And Super Creeps)
7. » jatkuu
2. Fred Frith: Gravity
3. Yes: Drama
4. Kate Bush: Never for Ever
5. Art Zoyd: Génération sans futur
6. David Bowie: Scary Monsters (And Super Creeps)
7. » jatkuu
Vuodesta vuoteen -projektin 11. vuosi!
1. Henry Cow: Western Culture
2. Robert Fripp: Exposure
3. Pekka Pohjola: Visitation
4. Terje Rypdal / Miroslav Vitous / Jack DeJohnette: s/t
5. » jatkuu
1. Henry Cow: Western Culture
2. Robert Fripp: Exposure
3. Pekka Pohjola: Visitation
4. Terje Rypdal / Miroslav Vitous / Jack DeJohnette: s/t
5. » jatkuu
En mä tota järjestystä jaksanut paljoo miettiä.. Muutenkin.. olin koko vuoden intissä eikä juuri tullut levyjä ostettua. Vähän väsyneitä noista on melkein kaikki. » jatkuu
Pyramid! Yllätys ykkönen! Muistaakseni tossa ei ole kuin muutama hyvä raita ja muuten meno on tosi valjua. :)
Vuodesta vuoteen -projektin kymmenes vuosi!
1. National Health: Of Queues and Cures
2. Magma: Attahk
3. Bruford: Feels Good to Me
4. Mike Oldfield: Incantations
5. » jatkuu
1. National Health: Of Queues and Cures
2. Magma: Attahk
3. Bruford: Feels Good to Me
4. Mike Oldfield: Incantations
5. » jatkuu
BUBBLING UNDER:
Le Orme: Felona e Sorona
Gong: Flying Teapot
Rick Wakeman: The Six Wives of Henry VIII
Eero Koivistoinen Music Society: Wahoo!
Supersister: Iskander
Genesis: Selling England by the Pound
Caravan: For Girls Who Grow Plump in the Night
Hugh Hopper: 1984
Gong: Angel's Egg
Jethro Tull: A Passion Play
(Satunnaisessa järjestyksessä)
Le Orme: Felona e Sorona
Gong: Flying Teapot
Rick Wakeman: The Six Wives of Henry VIII
Eero Koivistoinen Music Society: Wahoo!
Supersister: Iskander
Genesis: Selling England by the Pound
Caravan: For Girls Who Grow Plump in the Night
Hugh Hopper: 1984
Gong: Angel's Egg
Jethro Tull: A Passion Play
(Satunnaisessa järjestyksessä)
Mahavishnu Orchestra Birds of Fire
Return to Forever Hymn of the Seventh Galaxy
Billy Cobham Spectrum
Stomu Yamash'ta's East Wind Freedom Is Frightening
Return to Forever Hymn of the Seventh Galaxy
Billy Cobham Spectrum
Stomu Yamash'ta's East Wind Freedom Is Frightening
Eikö 1973 tosiaan tehty kuin neljä hyvää albumia? :D
Vuosi vuodelta -projektin viides vuosi.
Top kympin järjestyksen laatiminen oli vaikeampaa kuin kertaakaan aiemmin. Käsittämätön määrä tasaväkisiä, mutta uniikeiin tavoin loisteliaita levyjä. » jatkuu
Top kympin järjestyksen laatiminen oli vaikeampaa kuin kertaakaan aiemmin. Käsittämätön määrä tasaväkisiä, mutta uniikeiin tavoin loisteliaita levyjä. » jatkuu
En ole koskaan Space Shantylle oikein lämmennyt. Melko keskinkertainen platta.
Ihan olen ennakkoluulottomasti noita mielestäni kokeillut, mutta enintään sellaista "noh kuuntelihan sitä" -osastoa.
Ei varmaan huononnakaan, mutta vielä kun keksisi että mikä niitä seitsemää parantaisi... ;)
BUBBLING UNDER
Caravan: Waterloo Lily
Moving Gelatine Plates: The World of Genius Hans
Alan Sorrenti: Aria
Banco del Mutuo Soccorso: Darwin!
Gnidrolog : Lady Lake
Emerson, Lake & Palmer: Pictures at an Exhibition
Pekka Pohjola: Pihkasilmä kaarnakorva
Frank Zappa: The Grand Wazoo
Matching Mole : s/t
Le Orme: Uomo di pezza
(Satunnaisessa järjestyksessä)
Caravan: Waterloo Lily
Moving Gelatine Plates: The World of Genius Hans
Alan Sorrenti: Aria
Banco del Mutuo Soccorso: Darwin!
Gnidrolog : Lady Lake
Emerson, Lake & Palmer: Pictures at an Exhibition
Pekka Pohjola: Pihkasilmä kaarnakorva
Frank Zappa: The Grand Wazoo
Matching Mole : s/t
Le Orme: Uomo di pezza
(Satunnaisessa järjestyksessä)